true

از آنجايي که موفقيت هاي مالي و کسب جايگاه مناسب اجتماعي دغدغه بسياري از تلاشگران عرصه اجتماعي و اقتصادي مي باشد لازم است تا شيوه هاي اتخاذي خود را پالايش دهيم..
رسيدن به ايده آل هاي مالي- اجتماعي نيازمند بررسي راهکاري است که به بتوان به کمک آن موفقيت را در آغوش کشيد. در اين راستا به بررسي نگرش هايي مي پردازيم که مانع دستيابي به هدف مي شوند.
اولين نگرش نادرست: افراد عادي به “فکر اجتماعي” نيازي ندارند و اين موضوع صرفا به دادوستد تعلق دارد.
در وهله اول لازم به ذکر است که اجتماعي بودن در هر مکان و زمان يکي از اصولي ترين و جهان شمول ترين تاکتيک هاي جذب افراد مي باشد. اين شاخصه هيچ استثنايي را نمي پذيرد، براي مثال تفاوتي بين يک بازارياب و يک معلم قائل نمي شود به اين معنا که هر دو قشر براي موفقيت به اين مهم نياز مبرم دارند. به طور کلي هر فرد يا سازمان، بالاخص سازمان هاي بازرگاني در وهله اول تنها و تنها با تعامل و ارتباطات اجتماعي مي توانند بر سرعت خود افزوده و پله هاي ترقي را يکي يکي طي کند.
دومين نگرش نادرست: اصلا مهم نيست که چگونه با مشتري ارتباط برقرار مي کنيد.
اگر ما از مرحله شناخت مفهوم تعامل و ارتباط اجتماعي به سلامت عبور کنيم به چگونگي برقراري ارتباط اجتماعي مي رسيم. براي مثال موقعيتي را همراه با فرصت هاي بسيار پيش روي خود تصور کنيد، در نگاه اول مسرور از اينکه فرصت هاي پيشرفت را يافته ايم، اما آيا به چگونگي استفاده از اين فرصت ها نيز انديشيده ايم. در اين مواقع است چگونگي ارتباط و فنون مذاکره است که يکي را برنده و يکي را شکست خورده جلوه مي دهد.
سومين نگرش نادرست: استفاده از تکنولوژي عصر ارتباطات بي فايده است.
براساس برآورد تحليلگران و کارشناسان, کاربران تلفن همراه به طور ميانگين روزي 150 دفعه به صفحه تلفن همراه خود نگاه مي کنند و 66 درصد از مردم هنگامي که مي خوابند تلفن همراه خود را در فاصله اي بسيار نزديک به خود قرار مي دهند. اين بدين معناست که عصر ارتباطات شما را به سهولت در دسترس مشتريان قرار مي دهد, فرصت را از دست ندهيد.
چهارمين نگرش نادرست: از تغييرات احتمالي بترسيد.
ترس شما را از حرکت باز مي دارد, ترس هدفهايتان را به خيالبافي و روياهاي دست نيافتني مبدل مي کند و باعث مي شود که حتي اولين گام را هم براي تحقق فعاليت هاي روزانه برنداريد. لازم به ذکر است هر کاري با گذشت زمان دستخوش تغيير مي شود, همان تغييراتي که موجب رشد, کسب تجربه و تضمين موفقيت مي شود.
پنجمين نگرش نادرست: جديت و مداومت نداشته باشيد
روزانه بسياري از افراد را مشاهده مي کنيم که در ابتداي امر با افتخار تمام اعلام مي کنند که بالاخره تجارت خود را آغاز کرده و اولين قدم را برداشتد و تنها در اولين برخورد با مشکلات تسليم مي شوند و کار را رها مي کنند. لازم به ذکر است که تمام موفقيت هاي بزرگ در سايه جديت و تلاش مستمر بدست آمده است. زمانيکه کارکنان اين مجموعه هاي موفق را بررسي مي کنيم در مي يابيم که افرادي توانمند, پي گير,حرفه اي هستند. تمامي اين ويژگي ذکر شده تنها در سايه تلاش مستمر, مداومت بر انجام کار به دست آمده است.
به طور کلي نتيجه مي گيريم که اجتماعي بودن, چگونگي برقرار ارتباط اجتماعي, همراه با تکنولوژي عصر ارتباطات پيش رفتن و جديت و مداومت در زندگي بالاخص در زمينه هاي بازرگاني پيشرفت و موفقيت را تضمين مي کند
true
true
https://parsipress.ir/?p=3488
true
true