×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

درشش ماه سالجاری ۹۰۶ فقره پرونده در کمیته ادعای اشتغال در شعب تامین اجتماعی استان اردبیل بررسی شده که ۹۱ درصد آنها مورد تائید قرار گرفته است.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سعید بشرخواه در جمع اعضای کارکنان تامین اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت : در راستای اجرای دستور اداری در کمیته های ادعای اشتغال در شعب استان اردبیل۹۰۶ فقره پرونده در کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی در شش ماه سالجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد ۸۲۸ فقره پروند تائید شده است.

وی افزود: ۹۱ درصد از پرونده های مطروحه در کمیته های ادعای اشتغال مورد تائید قرار گرفته که باعث رضایت شرکای اجتماعی و کاهش تعداد پرونده های مطروح درشعب دیوان عدالت اداری  از حیث اعتراض به سوابق بیمه ای جامعه هدف در کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل ادامه داد : در سالی که از طرف مقام معظم رهبری ، مزین به جهش تولید نامگذاری شده است شعب سازمان تامین اجتماعی در سطح استان اردبیل در راستای اجرای منویات رهبر انقلاب فعالیت می کنند این سازمان بزرگترین حامی مراکز تولیدی ،کارفرمایان و کارگران  در کشور است.

وی از نیروهای مولد و کارگرانی که در کارگاههای مشمول تامین اجتماعی فعالیت می کردند خواست به هر نحوی اگر سوابق بیمه ای آنها واریز و یا احتساب سابقه صورت نگرفته، می توانند با در دست داشتن مدارک اشتغال به شعب تامین اجتماعی استان اردبیل مراجعه تا مورد بررسی قرار گیرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false