×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از مراجعه ۴۲۳هزار و ۲۳۲ بیمار به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و ثبت تعداد ۲۹۴۶ مورد زایمان و تعداد ۴۲۰۶ مورد جراحی در بیمارستان خلیج فارس طی شش ماه اول سال جاری، خبر داد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی در استان هرمزگان در یک بیمارستان و یک پلی کلینیک تخصصی و ۷ درمانگاه تخصصی و عمومی در سطح استان صورت می گیرد.

دکتر امیری همچنین از افزایش خدمات درمانگاه تخصصی بیمارستان خلیج فارس در نوبت عصر خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء سطح خدمات درمانی تامین اجتماعی در بیمارستان خلیج فارس و دسترسی راحت تر هم استانی های عزیز به خدمات تخصصی، این مرکز در شیفت عصر نیز خدمات تخصصی در زمینه قلب، زنان و زایمان، داخلی، ارولوژی، ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب را به مراجعین و بیمه شدگان ارائه می کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان در بحران کرونا از مردم خواست به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیانشان، همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: مردم صرفا در موارد ضروری به مراکز درمانی مراجعه کنند چرا که ازدحام در محیط های درمانی خطر ابتلا و سرایت بیماری ها را بیشتر خواهد کرد.

دکتر امیری افزود: آمادگی خود را برای عقد قرارداد با تمامی رادیولوژیست های هرمزگان اعلام می‌کنیم تا مشکل نیمی از جمعیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری این استان حل شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: ۸۸۴ هزار و ۷۲۲ بیمه شده تأمین اجتماعی استان هرمزگان برای دریافت خدمات رادیولوژی از بخش خصوصی با مشکل روبه رو هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: برای رفع این مساله نشست های مختلفی با رادیولوژیست های این استان برگزار شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false