×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۳۵۰ ملک اموال تملیکی به مزایده رفت

۳۵۰ ملک اموال تملیکی به مزایده رفت، معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده ۳۵۰ ملک به ارزش حدود شش هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: تسهیلاتی برای خریداران از جمله خرید قسطی در نظر گرفته شده است.

به گزارش پارسی پرس به نقل از ایرنا از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،‌ علیرضا نورنژاد به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهار داشت: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از امروز ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهادها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند، همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهادها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

معاون سازمان اموال تملیکی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود شش هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی،‌ صنعتی،‌ تجاری، یکی از بزرگترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است،‌ تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

نورنژاد افزود:‌ یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود پنج میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده است، گفت:‌ متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند پنج درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود به طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.

نورنژاد افزود:‌ علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه نمایند.

true
true
۳۵۰ ملک اموال تملیکی به مزایده رفت
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false