×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

چراغ قوه ی Lenser بیش از حد روشن است به طوری که به جرات میتوان گفت در یک اتاق تاریک همراه با این چراغ قوه میتوان عکسی به زیبایی منظره که نور خورشید بر آن میتابد انداخت .

چراغ‌های Maglite’s هرکدام نزدیک به ۱۲۰ لومن نور و روشنایی دارند. چراغ قوه ی LED Lenser مدل X21 حدود ۱۲۰۰ لومن نور دارد که از نور لامپ‌های اتاق شما بیشتر است و به چشم شما صدمه زیادی میزند. به همین خاطر به یک آذرخش واقعی تشبیه شده است.
همچنین از طراحی بسیار کاربردی تشکیل شده که به راحتی قابل حمل است و بسیار خوش دست نیز هست.

و چون این محصول از LED‌های قوی ساخته شده پرتوهای نور آن تا کیلومتر‌ها پرتاب میشود. این چراغ قوه از باطری اتمی‌بسیار قوی تهیه شده که میتواند این چراغ قوه را تا ۲٫۵ شاعت بدون وقفه روشن نگه دارد،همچنین میتوان میزان عمر باطری را در حالت ۲۲۵ لومن به ۲۵ ساعت هم رساند.
همینطور بدنه ضد ضرب و مقاوم دستگاه و قابلیت شارژ باطری‌های آن از مزیت‌های دستگاه می‌باشد.

وزن این چراغ قوه آذرخشی بسیار زیاد است به دلیل استفاده از تکنولوژی و از همه مهمتر باطری قوی که در آن تعبیه شده است و اگر به مدت طولانی از آن استفاده کنید ممکن است مچ دستتان اذیت شود.
و اما نقص واقعی X21 قسمت تغییر حالت لنز و مکانیزم آن است که آینه درونی بین یک اشعه متمرکز و پراکنده است و از دو حالت اصلی اشعه ای و نور پراکنده استفاده میکند. البته میتوان این امکانات را از طریق قسمت بالایی آن تنظیم کرد ، اما بهتر بود به گونه ای طراحی میشد که کاربر نیاز به تنظیم آن نداشت.

این یک چراغ قوه اضطراری مدرن است با طراحی زیبا و کاربردی ولی برای خواندن کتاب و مقالات بسیار سنگین و پرنور است. اما اگر در مکان‌هایی مثل کازینو‌های ملیلرد توامنی برق قطع شود فقط این چراغ قوه است که مثل ستاره ای می‌درخشد و شما یا کارکنان آنجا را یاری میکند. البته شاید قیمت آن برای ما کمی‌تند باشد اما ؟؟!؟ فقط ۴۵۰ دلار !

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false