×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

یادداشت تفاهم همکاری بین ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران و اداره دولتی مبارزه با مواد مخدر ترکمنستان در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر و داروهای روان‌گردان به امضا مقامات ۲ کشور رسید.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ این سند در حاشیه سفر ۲ روزه وزیر کشور و دبیرکل ستاد به ترکمنستان و هیئت همراه ایشان به عشق‌‏آباد، در محل وزارت امور خارجه ترکمنستان در عشق‌آباد توسط “آمان قارایوف” رییس سازمان دولتی مبارزه با مواد مخدر ترکمنستان و “طه طاهری” قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور وزیر کشور ایران و وزیر خارجه ترکمنستان امضا شد.
گفتنی است؛ این یادداشت تفاهم همکاری، دارای ۱۴ ماده بوده و بر اساس مواد این یادداشت، همکاری ۲ جانبه منطقه‏‌ای و بین‌المللی ایران و ترکمنستان در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مبادله اطلاعات عملیاتی و تحقیقاتی، اطلاعات مربوط به مواد مخدر جدید و آموزش کارکنان گسترش می‌‏یابد.
مصطفی محمدنجار، چهارشنبه شب به‌منظور حضور در اجلاس بین‏‌المللی پناهندگان جهان اسلام وارد عشق‏‌آباد شد و با رییس جمهور ترکمنستان و وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false