true
مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو، نتايج نشست ايساكو و رنو نيسان را در دو حوزه قطعات يدكي و خدمات مثبت ارزيابي كرد.
به گزارش ارتباطات شركت ايساكو، در نشست مشترك”كريستين بوكو” مدير ارشد خدمات پس از فروش گروه خودروسازي رنو نيسان با علي نمكين مدير عامل ايساكو و جمعي از مديران اين دو شركت، افقهاي روشني در حوزه خدمات پس از فروش نمايان شد.
در اين جلسه علي نمكين به برنامهريزي ايرانخودرو براي توليد خودروهاي وانت تندر، تندر گيربكس اتوماتيك و تندر فاز 2 ايرانخودرو، اشاره و ضمن تشريح فعاليتهاي شركت ايساكو به منظور سرويسدهي مناسب به اين محصولات خواهان برنامهريزي صحيح در اين حوزه با توجه به تجربيات رنو و همكاري في مابين شد. كريستين بوكو نيز براي مشاركت و همكاري لازم در راستاي توسعه و تكميل دانش فني و آموزش پرسنل ايساكو در “رنو آكادمي” اعلام آمادگي كرد.
همچنين مدير ارشد خدمات پس از فروش رنو، بر توسعه شبكه خدمات پس از فروش محصولات رنو در ايران تاكيد كرد و افزود با توجه به روند رو به رشد حضور رنو در بازار ايران، ميبايست استانداردهاي جديد و به روز در ارائه خدمات ايجاد و اجرايي شود.
از ديگر توافقات اين نشست، مشاركت در تامین خودروهای مورد نیاز ایساکو جهت دورههاي آموزش تخصصي توسط شركت رنو، پيش از ورود به بازار بود. طرفين در خصوص برگزاري جلسات مستمر به منظور ارتقا سطح كيفي سرويسدهي، در دو حوزه تامین قطعات و شبکه خدمات پس از فروش نيز تاكيد كردند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=3699
true
true