×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
گسترش شبکه خدمات باکسیت با افتتاح شعبه جدید در غرب تهران

شرکت باکسیت، اپراتور پست خصوصی با افتتاح نمایندگی جدید خود در غرب تهران، گام دیگری در جهت ارائه خدمات گسترده و با کیفیت به مشتریان خود برداشت.

به گزارش پارسی پرسی: نمایندگی صادقیه باکسیت واقع در برج مینا با موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان، آماده خدمت‌رسانی به مراجعان است.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه با جمع‌آوری سفارشات از محل، افزایش سرعت ارسال مرسولات با بهره‌گیری از زیرساخت‌های قوی باکسیت، افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتریان، تسهیل امور تجاری با استفاده از خدمات متنوع باکسیت، دسترسی آسان برای کسبه و ساکنان غرب تهران و همچنین رونق کسب و کار از جمله مزایای راه‌اندازی این دفتر است.

نمایندگی صادقیه باکسیت واقع در فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت اله کاشانی، جنب درمانگاه ابن سینا، برج مینا از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر، آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

باکسیت، با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها و نیروی انسانی متخصص، به شما اطمینان می‌دهد که ارسال مرسولات شما با سرعت، دقت و امنیت کامل انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات ویژه باکسیت با مرکز تماس باکسیت به شماره ۹۰۰۰۷۰۳۰ تماس بگیرید و یا به سایت باکسیت به نشانی boxit.ir مراجعه کنید.

 

true
true
گسترش شبکه خدمات باکسیت با افتتاح شعبه جدید در غرب تهران
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false