×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

استاندار هرمزگان گفت: روند رضایت بخش کنترل بازار باید ادامه یابد و این امر نظارتی نیاز به پیگیری مستمر تا حصول نتیجه دارد.

ابراهیم عزیزی ظهر امروز طی جلسه‌ای در همین رابطه اظهار داشت: نباید با کسب موفقیت در یکی از امور اجرایی و به ویژه نظارتی آن را به حال خود رها کرده و فکر کنیم به هدف رسیده‌ایم.

وی به عملکرد رضایت بخش کنترل بازار اشاره کرد و یادآور شد: تعامل و حساسیت جمعی در هر برنامه‌ای اعمال شود به یک نتیجه رضایت بخش منتهی می‌شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: روند رضایت بخش کنترل بازار باید ادامه یابد و این امر نظارتی نیاز به پیگیری مستمر تا حصول نتیجه دارد.

عزیزی یادآور شد: نباید با کسب موفقیت در یکی از امور اجرایی و به ویژه نظارتی آن را به حال خود رها کرده و فکر کنیم به هدف رسیده‌ایم.

استاندار هرمزگان بیان داشت: زمانی کار در بخش کنترل بازار به سر انجام رسیده که زیاده خواهان و سوء استفاده کنندگان بازار حذف یا تادیب شده و پایه‌های فرهنگ انصاف در بازار ما استوار شود.

عزیزی افزایش سرعت چرخ توسعه استان را در اقتصاد پویا دانست و اذعان داشت: بازار نیز عضوی از این اقتصاد کلان است که به واسطه ارتباط مستقیم با مردم از حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و همیاری مردم نیز با دستگاه‌های نظارتی و اجرایی برای کنترل بازار و شناسایی گرانفروشان لازم و ضروری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false