×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سازمان اداره مالیات فدرال سوئیس جهت کاهش موانع پیش‌روی شرکت‌های رمزارزی در این کشور و تسهیل فرآیند کسب‌وکار برای آن‌ها به اعمال قوانین و مقرراتی در حوزه رمزارزها می‌پردازد.

اکو پرشین : کریپتولند در تازه ترین مقاله خود در خصوص رمزارزها و فعالیت های پیرامون آن گزارش داده است که  به زودی قرار است یک جلسه مشورتی جدید در مورد قوانین حوزه بلاکچین در کشور سوئیس آغاز شود. این جلسه در وهله اول بر ارائه یک دستورالعمل جامع در مورد حوزه بلاکچین و محیط فناوری دفتر توزیع‌شده، متمرکز خواهد بود.

تدوین قوانین بهتر در صنعت بلاکچین

به گزارش کریپتولند این جلسات با مشارکت تعدادی از سازمان ها، افراد و دیگر گروه‌های علاقه‌مند به حوزه بلاکچین برگزار می‌شود. این پروژه قرار است به مدت سه ماه ادامه داشته باشد و در تاریخ ۲ فوریه سال آینده پایان می‌یابد.

 در ادامه، کریپتولند در این مقاله اشاره می کند: بنا بر گزارش اخیر اداره مالیات فدرال سوئیس، این دستورالعمل‌ها به اصلاحات قوه مقننه کمک می‌کند. شایان ذکر است که هدف اصلی این جلسات، این است که شورای فدرال از ابتدای ماه آگوست ۲۰۲۱  اصلاحاتی را در قوانین و مصوبات اعمال کند.

این خبر یک ماه پس از تصویب قانون فدرال در مورد انطباق قانون فدرال و تحولات فناوری دفتر توزیع‌شده (DLT) توسط پارلمان سوئیس منتشر شده است. دولت با استفاده از آن، چندین قانون مالی و سازمانی را اصلاح کرد و آن‌ها را با اضافاتی به نفع فناوری بلاکچین و DLT تغییر شکل داد.

بر اساس گزارش کریپتولند، این قانون شرایط مقرراتی را برای تبدیل این کشور به مکانی مهم، ابتکاری و پایدار برای استقرار شرکت‌های بلاکچین و DLT فراهم کرده است.

کریپتولند این خبر را اندکی پس از اعلام دولت سوئیس مبنی بر امکان پرداخت مالیات با رمزارز، منتشر کرده است. چندی پیش وب سایت خبری  CryptoPotato گزارش داد که  رمزارزهای بیت کوین و اتریوم به دارایی‌های قابل‌ قبول برای پرداخت مالیات تبدیل خواهند شد. بعد از انتشار این خبر، ایالت زوگ (Zug) همکاری خود را با کارگزار رمزارز بیت کوین سوئیس  اعلام کرد و هر دو طرف آمادگی خود را برای تحقق پذیرش رمزارز برای پرداخت مالیات، از فوریه ۲۰۲۱ اعلام کردند.

افرادی که از گزینه «رمزارز» برای پرداخت مالیات در کشور سوئیس استفاده می‌کنند، می‌توانند به مقامات اطلاع دهند و پس‌ از آن، کد QR را از طریق ایمیل دریافت کنند.

طبق این اعلامیه، صرافی بیت کوین سوئیس در فرآیند تبدیل فرانک به رمزارز کمک خواهد کرد و به ‌این ‌ترتیب از ضرر دولت به دلیل نوسان قیمت جلوگیری می‌کند.

این گزینه به پرداخت‌کنندگان مالیات، اعم از اشخاص و شرکت‌ها امکان می‌دهد تا مالیات‌های خود را با رمزارزها تا سقف  110 هزار دلار پرداخت کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false