×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

کاشفان فروتن هدفمند کلمات و واژگان وارونه، صدا و سیما بنابر رسالت و وظیفه ذاتی خویش در راستای توجه به دستاوردهای بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات با محور اقتصاد منهای درآمد نفت رنگین کمانی از تلاش‌ها دستاوردها را در این شرایط نبود اعتبارات وسربار هزینه‌ها را در ویترین خود به تماشا گذاشته است که جای تقدیر دارد.

علیرضا کیهان‌پور+پارسی پرس

پارسی پرس، علیرضا کیهان‌پور: اما همیشه یک پرسش وجود دارد که چرا بخش غیردولتی همواره به دنبال بحث‌های تشویش اذهان و عدم سود آوری وضرر و زیان دل هر بیننده‌ای را می‌لرزانند.

نگارنده در یک بررسی میدانی در پخش برنامه‌های بخش کشاورزی اذهان می‌دارد که ناسپاسی توسط اکثر تولید کنندگان در سراسر کشور نیست اما متاسفانه آن بخش کوچک و کاسبکار که بیشترین امکانات و حمایت‌ها را اخذ کرده‌اند انتقادات و نیش تیز گفتمان خود را بیشتر و نامسئولانه به دیگران القاء کرده و بدون تفکر که این دیدگاه انتقادی موجب گریز سایر علاقمندان و مشتاقان سرمایه گذاری در این بخش را به همراه دارد که نمونه‌های مستند آن در بخش‌های بعدی ارائه خواهد شد.

 به یاد داشته باشیم کاشفان فروتن و واژگان وارونه که واژه‌های مقلوب و وارونه اما هدفمند این دسته از دروغگویان منفعل را رصد می‌کنند بدون سند و مدرک تحلیل نخواهند کرد.

ادامه دارد…

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false