×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

از دو سال گذشته تعریض و چهاربانده کردن جاده هراز با اختصاص اعتبارهای ویژه دولت در حال پیگیری بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ – ۵ روز گذشت

معاون وزیر راه و شهرسازی اتمام طرح تعریض و چهار خطه کردن در جاده پرتردد هراز را تا پایان سال ۹۲ اعلام کرد.

شهریار افندی‌زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: از دو سال گذشته تعریض و چهاربانده کردن جاده هراز با اختصاص اعتبارهای ویژه دولت در حال پیگیری بوده و تاکنون حدود ۷۰ کیلومتراز این جاده از سمت تهران به آمل تعریض و چهار خطه شده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در ۲۵ نقطه جاده هراز، عملیات تعریض و چهاربانده کردن به طول حدود ۷۵ کیلومتر توسط پیمانکاران راهسازی در حال اجراست، تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات مهم جاده هراز، پرتردد و ترافیکی بودن آن بوده که کار را برای پیمانکاران با مشکلاتی مواجه می‌کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اضافه کرد: تمام تلاش دولت این بوده تا جاده هراز تا پایان سال ۹۲تکمیل، تعریض و چهار بانده شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در مجموع برای تکمیل عملیات تعریض و چهار خطه کردن جاده هراز به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی قصد دارد برای تامین منابع مالی بیشتر برای این طرح مهم ارتباطی کشور ازمحل فروش سهام دولتی استفاده کند.

وی جاده هراز را یکی از جاده‌های مهم و پرتردد کشور در مسیر تهران به مازندران دانست و از نمایندگان مجلس خواست در تخصیص اعتبارهای جاده هراز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر کل راه و ترابری مازندران با بیان اینکه در طول مسیر بیش از ۱۱۵ کیلومتری جاده هراز در حوزه استحفاظی مازندران، ساخت هفت دهنه پل بزرگ پیش بینی شده است، گفت: تاکنون سه دهنه از این پل‌ها شامل پل زیارباغ و دو پل دیگر افتتاح شده است.

وی افزود: دو پل بزرگ دیگر در تعریض جاده هراز در حال ساخت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false