×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: در راستای استقرار و پیاده سازی صد درصدی نسخ الکترونیک از ۳۰ مهرماه سالجاری ۹۵درصد حق الزحمه پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت از تولید نسخه الکترونیک پرداخت خواهد شد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مریم امیری در تشریح مزایای طرح نسخ الکترونیک اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان های پیشرو در حوزه خدمات نوین و الکترونیک در کشور است.

وی افزود: اهتمام این سازمان در ارائه خدمات بهنگام و مطلوب به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان است و همچنین صیانت از حقوق آنان از اولویت های اصلی سازمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: در بخش درمان نیز اجرای طرح نسخه الکترونیک علاوه بر اینکه در راستای ارائه خدمات هوشمند سلامت بوده است مزایای زیادی برای بیمه شدگان و شرکای طرف قرار داد سازمان داشته است.

وی اظهار داشت: امکان دسترسی به سوابق درمانی الکترونیکی بیمار، تولید پرونده الکترونیک، اعمال کنترل های دارویی و پیشگیری از تداخلات و حساسیت های دارویی، عدم نیاز به چاپ و تعویض دفترچه و کاهش هزینه های تولید کاغذ در این برهه، افزایش سرعت و دقت در تولید نسخه، حفظ محرمانگی اطلاعات درمانی و سلامت افراد با لحاظ نمودن استانداردهای امنیتی، جلوگیری از خطای نسخه خوانی در داروخانه، تسهیل در استعلام استحقاق درمان و عدم مراجعه بیماران به شعب جهت تمدید دفترچه و یا صدور آن از اهداف و مزیتهای مهم این طرح محسوب می شود.

دکتر امیری افزود: تشکیل پرونده پزشکی الکترونیک و تولید نسخه الکترونیک که از طریق سیستم‌های کامپیوتری به همراه دستورات دارویی بر روی بستر الکترونیکی قرار می گیرد، یکی از بهترین روش‌ها برای پیاده‌سازی درست نسخه‌ها است که این موضوع می‌تواند ۵۰ درصد از خطاهای پزشکی بکاهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در تشریح شرایط پرداخت های سازمان تامین اجتماعی به پزشکان و دندانپزشکان گفت: سازمان تامین اجتماعی برای ترغیب مراکز طرف قرارداد به تولید نسخه الکترونیک و به منظور استقرار و پیاده سازی صد درصدی طرح از ۳۰ مهرماه ۹۹، به پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی، درصورت تولید نسخه الکترونیک مبلغ ۸۰درصد حق الزحمه و با امضاء الکترونیک مبلغ ۹۵درصد را ظرف ۲۴ ساعت پرداخت می کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false