×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

حمید بقایی و معاونین، مدیران و مشاورین دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد گرد هم آمدند تا از دو هفته نامه آغاز، پرتال دبیرخانه شورا و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور رونمایی شود.

در این مراسم، معاون رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ضمن تشکر از فعالیت دست اندرکاران پرتال، پایگاه خبری و دو هفته نامه آغاز، براهمیت خبر و اطلاع رسانی در مناطق آزاد و ویژه و تلاش بیشتر در این حوزه تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،سرپرست روابط عمومی دبیرخانه شورا در این مراسم، مشخصات فنی، اجرایی و محتوایی پرتال و پایگاه خبری را تشریح کرد و گفت: پرتال جدید دبیرخانه و پایگاه خبری و اطلاع رسانی با هدف ارتقاء سطح فعالیت های خبری و اطلاع رسانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هم چنین ارائه خدمات تخصصی الکترونیکی طراحی شده و با به کارگیری تمامی ظرفیت های خبری مناطق، فعالیت خود را آغاز کرده است.
حسن محسنی افزود: پایگاه خبری و اطلاع رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان تنها مرجع خبری رسمی مناطق به صورت جامع خواهد بود و تمامی اخبار، گزارش ها و اطلاعات خبری مناطق آزاد و ویژه را به صورت ویژه پوشش خواهد داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false