×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

استاندار آذربایجان شرقی از کشتی گیر سنگین وزن استان و دارنده سهمیه المپیک لندن تجلیل کرد.

پرویز هادی قهرمان کشتی جهان در استانداری آذربایجان شرقی مهمان احمد علیرضابیگی بود و استاندار در دیداری صمیمانه از کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط این ورزشکار قدردانی کرد.
علیرضابیگی با بیان این که ورزشكاران، نماد ایمان و غیرت و توانایی جوانان كشور در عرصه های مختلف ورزشی در جهان هستند. افزود: موفقیتی كه این كشتی گیر با غیرت كسب كرد فضای خوبی بر جامعه حاكم و دل مردم استان و كشور را شاد كرد.
وی گفت: باید قهرمانان ورزشی را در جامعه برجسته و آنها را به مردم معرفی كنیم تا هم ضمن ارزش نهادن به افتخار آفرینی این قهرمانان، در جامعه شور و نشاط را حاكم سازیم.
علیرضابیگی خاطرنشان کرد: البته ورزشكار بیش از آنكه قهرمان ورزشی باشد باید سعی كند قهرمان اخلاق شود و خصیصه اصلی وی باید تواضع و فروتنی باشد.
وی ابراز امیدواری كرد موفقیت های ورزشكاران استان در عرصه های ملی و بین المللی بیش از پیش باشد و در عرصه المپیك نیز همانند دیگر میادین برای كشور افتخار آفرینی كنند.
استاندار از مدیركل ورزش و جوانان استان خواست امكانات لازم برای حضور هرچه بهتر ورزشكاران المپیكی استان در بازی های المپیك را در اختیار این ورزشكاران قرار دهد.
علیرضابیگی همچنین به پاس افتخارآفرینی پرویز هادی لوح تقدیری به وی اهدا کرد.
پرویز هادی هم در این دیدار از حمایت های بی شائبه استاندار از مجموعه ورزش استان و قهرمانان ورزشی قدردانی کرد.
وی از رد پیشنهاد چند میلیون دلاری نماینده یكی از كشورها به وی مبنی بر ملحق شدن به تیم ملی آن كشور خبر داد و گفت: در رقابت های گزینشی المپیك فردی به من نزدیك شد و این پیشنهاد را به من داد اما من نپذیرفتم چرا كه من یك وجب از خاك میهنم را با میلیون ها دلار عوض نمی كنم و عاشق وطنم هستنم.
گفتنی است پرویز هادی با كسب مدال طلای وزن ۱۲۰ كیلوگرم كشتی آزاد در رقابت های گزینشی المپیك ۲۰۱۲ لندن در چین المپیكی شد و تعداد ورزشكاران المپیكی آذربایجان شرقی را به عدد چهار رساند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false