×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

یاد بگیرید چطور از اسپانسرها به موقع استفاده کنید.

جلسات حضوری با اسپانسرها نسبت به ایمیل یا تماس تلفنی بسیار کارآمدتر و مفیدتر هستند
همین چند سال پیش بود که من با اولین اسپانسرم ملاقات كردم. من مربیان زیادی برای کارآموزی در زندگیم داشته‌ام، اما همیشه شنیده بودم که تنها اسپانسرها می‌توانند زندگی و شغلم را کاملا متحول کنند. مربی و استاد زمانی که در اتاق درس با یکدیگر هستید و به شما مهارت‌ها را مي‌آموزد، بیشترین ارزش را دارد؛ اما اسپانسر بیشترین ارزش را زمانی دارد که با هم در يك محيط نيستيد؛ مانند حمایت از ارتقاي شغلي شما در آینده و ایجاد ارتباط با مدیران ارشد؛ چه در داخل و چه در خارج از شرکت شما.
رابطه من و اسپانسرم فقط به صورت یک مشاور و مشورت‌گیرنده نبود. هر وقت ما همدیگر را می‌دیدیم، واقعا گفت‌وگویي مهم داشتیم که باعث تغییر جهت تفکر من از طریق سوال‌هایی عمیق می‌شد. من از او خواستم مسائلي را براي من روشن كند؛ مسائلي مانند کمک گرفتن از ديگران براي پیشرفت، مباحثی برای اخذ تصمیمات بزرگ و به دست آوردن فرصت‌های جدید مبتني بر تجربه‌هاي وي با ديگران. ارتباط من با اولین اسپانسرم زندگی من را تغییر داد. 
من رویکردهای بسیار متفاوتی برداشت کردم. هر شخصی ممكن است اسپانسرهای خاصي داشته باشد، اما باید یاد بگیرد که چگونه می‌تواند با او در يك مناسبت برد برد فعاليت كند. آیا شما هم می‌خواهید از حامیان مالی خود در حد مطلوب استفاده كنيد؟ در اینجا ۷ راه برای تقویت رابطه شما بیان شده است: 
۱ وقتی به دنبال حامی مالی می‌گردید، دقیقا به آنها بگویید که اولین هدفتان چیست و چه چیزی می‌خواهید به دست آورید. آنها تمام سعي خود را مي‌كنند تا شما را در رسيدن به هدفتان ياري كنند، اما شما باید مشخص کنید به دنبال چه هدفي هستيد.
۲ کاملا نسبت به توانایی اسپانسر خود آگاه باشید و درباره اين مسأله از وي بپرسید؛ البته در آغاز کار زیاد سوال نپرسید. رابطه‌تان را تقویت کنید و نشان دهید که ارزش شما بر پایه تخصص، تجربه و ظرفيتي است که از آن برخوردار هستید.
۳ از اسپانسرتان کمک بخواهید. وي می‌تواند در هر زمينه‌اي ياور شما باشد؛ از برپاکردن و تولید کردن تا رسيدن به درجات بالاتر. مطابق تحقیقات «اسپانسر افکت»، بدون وجود یک اسپانسر، بيشتر مردان (۶۷ درصد) و زنان (۷۰ درصد) در برابر مدیران خود برای پیشرفت و ترقی مقاومت می‌کنند؛ اما از آن طرف با وجود یک اسپانسر در حاشیه، نزدیک به نیمی از مردان و ۳۸ درصد زنان شجاعت مذاکره را دارند. یک اسپانسر بسته به نوع درخواست و جنسیت افراد تحت حمايتش، می‌تواند از همه چیز سودي بین ۲۲ تا ۳۰ درصد کسب کند. 
۴ ارزش‌های خود را برای حامیان مالی‌تان شناسایی کنید. اسپانسرها تمایل دارند تا چشم‌انداز کار شما را بشنوند، چالش‌های شما را درک کنند و به رشد شما کمک کنند. برای حمایت از شما راه‌هایی پیدا کنند و از مشکلات شما باخبر شوند. آنها مي‌دانند که شما چقدر مي‌توانيد ‌ارزش ايجاد كنيد و اين مسأله شما را شگفت‌زده خواهد کرد.
۵ به سمت حامیان مالی که تفاوت‌های بسیاری با شما دارند حرکت کنید. روزهایی که حامیان مالی به به حمایت از افرادی گرايش داشتند که شباهت‌های زیادی با آنها داشته باشند، گذشته است و این نكته منجر به تغییر فرهنگ شده است. شما هرگز نمی‌دانید چه چیزی را می‌توانید یاد بگیرید. اسپانسرهای مرد از بخش‌ها و فرهنگ‌های مختلف می‌توانند بزرگ‌ترین حامیان برای خانم‌ها باشند. وقت آن است که از مرحله راحت‌طلبی خارج شوید و اسپانسر شخصی خودتان را بسازید.
۶ یاد بگیرید چطور از اسپانسرها به موقع استفاده کنید. جلسات حضوری با اسپانسرها نسبت به ایمیل یا تماس تلفنی بسیار کارآمدتر و مفیدتر هستند. هنگامی که در یک قرار ملاقات با آنها هستید، آماده باشید آن چیز را که لازم دارید، بپرسید و یاد بگیرید. همیشه توقع دریافت پاسخ ایمیل نداشته باشید. با آنها تماس تلفنی برقرار كنيد و یا قرار ملاقات حضوری ترتیب دهید. نظراتتان را با آنها به اشتراک بگذارید؛ چرا که آنها عضوی از مجموعه شما هستند.
۷ اگر شما برای یک اسپانسر کار می‌کنید، بسیار دقت کنید. اسپانسرهایی که با شما کار می‌کنند، باید نسبت به دیگران صداقت و وفاداری داشته باشند؛ بنابراین شما باید در مدیریت روابط اسپانسرها بسیار دقت کنید. یک اسپانسر باید بتواند همواره شما را حمایت کند؛ حتی اگر شما بخواهید شرکت را ترک کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false