×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سمنان _حسین بابامحمدی: دکترحسینی نماینده مردم شاهرودومیامی درمجلس شورای اسلامی درجلسه شورای اداری استان سمنان که باحضور وزیراطلاعات تشکیل گردید گفت : سالگرد عملیات پیروزمندانه مرصاد، روز خبرنگار، عید قربان، عید غدیر و همچنین دهه ولایت را تبریک و تهنیت عرض می کنم. دکترحسینی گفت :عملیات پیروزمندانه مرصاد، عملیاتی بود که پاسداران سپاه قائم آل محمد(ص) ورق درخشانی را در تاریخ جنگ و این مرز و بوم نشاندند و به گفته مقام‌ معظم رهبری(مد ظله العالی) اگر نبود این سپاه و رزمندگان آن، شرایط ما متفاوت می شد.وی افزود: همزمان با افتخار آفرینی های رزمندگان ما در مرصاد، ما شاهد مجاهدتهای خاموش فرزندان این مرز و بوم در داخل کشور بودیم. فرمان تاریخی امام بزرگوار مبنی بر اینکه منافقینی که هنوز در موضع خود هستند حکمشان اعدام و کسانیکه توبه کردند، اینها در امان هستند و حرکت مقتدرانه سربازارن گمنام در داخل، باعث شد تا فتنه بزرگی در نطفه خفه شود.

 

 
رییس مجمع نمایندگان استان سمنان اظهارداشت : در طول تاریخ ۴۰ ساله انقلاب، ما شاهد رشادت ها و مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.اوایل انقلاب مقابله با گروهک های چپ و ضد انقلاب و سلطنت طلب، در دوران جنگ ‌تحمیلی حفاظت از کیان و امنیت داخلی و جبهه های جنگ و حضور نامحسوس در کشور عراق و دشمنان قسم خورده ما، در دوران سازندگی و پس از آن در صیانت از سرمایه های عظیم نظام، بخشهایی از رشادت ها و مجاهدت های سربازارن ‌گمنام امام زمان(عج) بود. وی افزود:در شرایط خاص فعلی که شاهد جنگ‌ اقتصادی و جنگ فرهنگی با تمام شدت از سوی دشمنان نظام هستیم، باز هم شاهد حضور این عزیزان در مقابله دسیسه های دشمنان در داخل و خارج از کشور هستیم.در برهه ای که بروز و ظهور داعش در کشور های همسایه اتفاق افتاد، باز ما شاهد بودیم که ایران اسلامی امن ترین ‌نقطه خاور میانه بود و این تشکیلات بود که از ایجاد نطفه شوم داعش در داخل کشور جلوگیری کرد.همه می دانیم بروز و ظهور داعش برای مقابله با انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه بود که‌نتوانستند جای پای حتی کوچکی برای خود در کشور باز کنند که ثمره اقدامات جهادی و اطلاعاتی این وزاتخانه بود‌.
نماینده مردم شاهرودومیامی درمجلس شورای اسلامی گفت: از حضور فعال این‌عزیزان به شکل مجاهدت های خاموش در عرصه نظام و انقلاب اسلامی باید تقدیر و تشکر کنیم.ماموریت و نقش اساسی و اصلی این‌ وزارتخانه صیانت از انقلاب، صیانت از نظام و سرمایه های این ‌نظام است که بزرگترین سرمایه این نظام نیز مردم هستند. هرحرکتی که موجب یاس و ناامیدی مردم شود، باید به صورت قاطع و جدی برخورد صورت بگیرد‌ و نباید اجازه دهیم که این مهم شکل بگیرد. گاهی ما مسئولین به ابزار دست دشمنان برای ایجاد یک حرکت نامیمون در یک شهر، استان و بعضا در کشور تبدیل می شویم.وی افزود: یکی از وظایف این وزارتخانه صیانت از سرمایه های نظام و مسئولین نظام است تا قبل از اینکه آلوده به الودگی های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شوند، پیشگیری صورت گیرد که الحمدالله در مقاطع مختلف شاهد اقدامات بسیار مطلوب و خوبی در این خصوص بودیم.
صیانت از خود مردم به عنوان حافظان انقلاب، دومین وظیفه و ماموریت اصلی این وزارتخانه است و این حضور، حضوری است که نگهدارنده نظام و انقلاب بوده و هست. باید با هرگونه حرکتی که مردم را به یاس و ناامیدی کشانده و تاب اوری مردم را در برابر مشکلات عدیده ای که امروز در حوزه اقتصادی با ان مواجه هستیم، باید به صورت جدی پیشگیری شده و با آن مقابله کنیم. از وزیر محترم، معاونین، پرسنل مظلوم آنها و سربازارن گمنام امام زمان(عج) به واسطه اقدامات موثر و مطلوب تقدیر و قدردانی دارم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false