×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

هتل استقلال هم از نوآوری در سال ۹۱ جا نخواهد ماند.تصمیم مدیریت هتل بر آن است که در یان سال نوآوری بهتر و بیشتری در ارائه خدمات به مشتریان انجام شود.

مدیر عامل هتل پارسیان استقلال روز چهاردهم فروردین در دیدار نوروزی خود با مدیران و کارکنان این مجموعه اقامتی و پذیرایی، ضمن تبریک سال نو به آنان و تاکید بر تلاش بیشتر در جهت ارتقاء کیفیت خدمات هتل درراستای سیاست مشتری مداری، نوآوری درتولید خدمات با استفاده از ایده های پرسنل و افزایش بهره وری را استراتژی این هتل در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام کرد.
بنابر این گزارش احمد مولوی در حاشیه این دیدار طی گفتگوئی با واحد اطلاع رسانی روابط عمومی هتل پارسیان استقلال با اشاره به نامگذاری سال ۹۱ از سوی مقام معظم رهبری بنام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، به همکاران خود توصیه کرد بیش از گذشته تلاش خود را برتولید خدمات متنوع، بهره وری بیشتربا افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان متمرکز کنند.
بر پایه همین گزارش مدیر عامل هتل پارسیان استقلال همچنین با بر شمردن قابلیت های متنوع این هتل در حوزه های مختلف خدمات رسانی از جمله اقامتی، پذیرایی، تامین محل برگزاری ضیافت،همایش های ملی و بین المللی، نمایشگاه، جشنواره و….. به مدیران میانی و کارکنان این هتل تاکید کرد با تلاش بیشتر، ضمن ایجاد بازارهای جدید و افزایش درصد اشغال هتل، نمودار رضایت مندی مشتریان از خدمات را نسبت به گذشته ارتقاء بخشند.
وی خاطر نشان ساخت: با تامین نیازهای مشتریان و جلب رضایت ایشان، زمینه ماندگاری و وفاداری آنان به هتل فراهم خواهد شد که ضرورت این کار تلاش مداوم کارکنان به منظور تولید خدمات مطابق با سلیقه و ذائقه میهمانان، عرضه خدمات استاندارد و احترام به مشتریان است.
احمد مولوی در پایان ضمن اشاره به آمادگی هتل پارسان استقلال برای ارائه خدمات با تسهیلات ویژه به موسسات و سازمان های دولتی، خصوصی و اتحادیه های صنفی، افزود: از جمله الزامات سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی،هم افزایی سازمانی و انجام فعالیت های گروهی است لذا باید همه بخش های هتل با برنامه ریزی مناسب، حداکثر بهره وری را ایجاد نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false