×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اعلام كرد: دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی – صادراتی صنایع دستی با حضور ۷ كشور از ۱۷خرداد ماه جاری برگزار می شود.

حسن صالحی مرام روز یكشنبه در نشست هم اندیشی اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع دستی كه در ساختمان ارگ آزادی تهران برگزار شد، افزود: این نمایشگاه تا ۲۳ خرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

صالحی مرام در این نشست كه با حضور تشكل‌های غیردولتی و اتحادیه‌های صنایع دستی برگزار شد، یادآورشد كه در این نمایشگاه علاوه بر هنرمندان، اتحادیه‌ها و تشكل‌ها، غرفه‌هایی به معرفی تجهیزات، مواد اولیه و تمامی پیش‌نیازهای عرصه صنایع دستی اختصاص می یابد.

معاون صنایع دستی كشور به برگزاری مراسم پیشكسوتان و رهیافتگان وصال،افزود: در این مراسم از كسانی كه چراع هنر و فرهنگ را در این مرز و بوم جاودان نگه داشته اند، ارج نهاده می شود.

صالحی مرام با بیان اینكه تلاش می شود تا وزیران، استانداران و سفرا و شركت های خارجی مستقر در ایران از این نمایشگاه بازدید كنند، دعوت از رسانه های داخلی و خارجی برای انعكاس اخبار نمایشگاه را از دیگر برنامه های مورد نظر معاونت صنایع دستی برشمرد.

وی نبود بازارچه دایمی عرضه صنایع دستی در داخل و خارج از كشور را از مشكلات اصلی این بخش یاد كرد و گفت: راه اندازی بازارچه صنایع دستی از سوی تشكل های غیر دولتی یكی از گزینه های پیشنهادی برای رفع این مشكل است.

معاون صنایع دستی كشور تاكید كرد كه تا زمانی كه شركت های مادرتخصصی (هلدینگ) در حوزه صنایع دستی تشكیل نشوند، نمی توان قیمت تمام شده محصولات را كاهش داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false