×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

جمعی از پزشکان متخصص عضو جامعه بسیج پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در قالب گروه جهادی سلامت، با حضور در ندامتگاه سپیدار اهواز به معاینه ۱۵۰ نفر از زندانیان بیمار و نیازمند درمان پرداختند.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی گفت: گروه های جهادی در مجموعه درمان در زمینه های مختلفی فعالیت دارند و امروز ما به اتفاق گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، به ندامتگاه سپیدار آمدیم و هدف این بوده که با تخصص های مختلفی که همراه گروه است کار ویزیت و درمان بیماران بدرستی انجام شود.

دکتر جلیلی مراقبت های بهداشتی و درمانی را از نیاز های اساسی زندانیان قلمداد کرد و افزود: گروه های جهادی در قالب تیم های درمانی با مشارکتی که با اداره کل زندانها خواهند داشت سهم بزرگی را در این خصوص خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: از سوی بسیج جامعه پزشکی با برنامه‌ریزی لازم، این خدمات تداوم خواهد داشت و به صورت گسترده‌ تری تخصص های دیگری را به زندان می آوریم تا زندانیان از درمان بهتری برخوردار شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان اظهار داشت: اغلب داروهایی که مورد نیاز است، در زندان موجود است و اگر دارویی یا خدمات دیگری نیاز باشد که در زندان موجود نباشد، تدابیر لازم اتخاذ شده تا با همت اعضای گروه به خارج از زندان ارجاع یا موجبات تأمین آن فراهم شود.

معاون سلامت اصلاح و تربیت اداره کل زندان های خوزستان نیز در این ارتباط گفت: در عصر تحولی نظام قضایی و با تدابیر رئیس سازمان زندان های استان و تاکیدات ویژه سرپرست اداره کل زندان های خوزستان، بحث استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در همه زمینه‌های تامینی و تربیتی مورد تاکید مضاعف قرار گرفته است

نادر ایگدر افزود: از گروه های جهادی در حوزه های تبلیغات و آموزش های مذهبی و دینی، آموزش و توانمندسازی مهارتهای اساسی زندگی و اجتماعی زندانیان، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و مشاوره های درمانگر، تحصیلات و…  دعوت می‌کنیم تا به منظور تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی مجرمان و بازگشت دادن سعادتمندانه آنان به جامعه؛ در این فرصت ارزشمند که برای حضور خیریان و گروه های جهادی فراهم شده، با زندان ها و مراکز تامینی و تربیتی همکاری داشته باشند.

شایان ذکر است در این برنامه درمانی بیش از ۱۵۰ زندانی بیمار، توسط پزشکان متخصص؛ داخلی، عفونی، مسمویتها، روانپزشک، طب سالمندی و همچنین پزشک زنان به صورت رایگان تحت معاینه و درمان قرار گرفتند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false