×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

واحد تخصصی مدیریت امور مشتریان ویژه بانک سامان برای بالا بردن میزان رضایت‌مندی گروه‌های مختلف مشتریان، فعالیت خود را از اواخر سال گذشته آغاز کرد.

مشتریان ویژه بانک سامان از مزایای بسیاری از جمله سرعت در دریافت خدمات بانکی شعبه‌ای، برخورداری از نرخ‌ سود و کارمزد ترجیحی، اختصاص محل و بانکدار ویژه‌ برای انجام و پیگیری امور آن‌ها در شعب، استفاده از بسته اعتباری طلایی، خدمات بیمه‌ای ویژه و امتیازات ویژه سلامتی، مسافرتی و غیره برخوردار هستند.

واحد مذکور با هدف شناسایی و توسعه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان ویژه بانک و همچنین افزایش توانمندی‌ بانک در جهت ارایه خدمات تخصصی به آنان راه‌ا ندازی شده است.

به گزارش اداره روابط‌عمومی بانک سامان،این گزارش می‌افزاید، مشتریان ویژه بانک سامان کارت شناسایی مخصوصی به‌نام «کارت سامانیان» به رنگ طلایی دریافت خواهند کرد که با استفاده از آن، می‌توانند از خدمات شعب بانک، فروشگاه‌ه ا و موسسه‌های طرف قرارداد بانک برای دریافت خدمات روزمره موردنیاز خود به طور ویژه برخوردار شوند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات این گروه با مدیریت امور مشتریان ویژه با شماره تلفن 23095301 و یا با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false