×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

کسی نیست که در این کشور باشد و نداند که رسانه ملی چه بودجه هنگفتی را از آن خود دارد

و دسته جمعیتی به نسبت کوچکتری نسبت همان دسته اول کوچکتری هم  می دانند و  سراغ دارند که باندهای مافیایی ساخت سریال در همین سازمان هستند که سر و صدای بقیه بازیگران و کارگردان ها را درآورده ! 
آنوقت اگر همین رسانه با کمال بی رحمی نسخه مثلا طنز که نه ، نسخه هجو سریال بی محتوای لاست را بسازد و تقدیم مخاطب کند، درحالی که شعور او را به شدت به بازی گرفته است!
سریال مسیر انحرافی سریالی است با حضور مجموعه ای از بازیگران درجه ۲ اما معروف به بازی در سریال های تلویزیونی که معلوم نییست نگاهی طنز دارد، به ژانر فانتزی می پردازد، اصول و مبانی اجتماعی و قوانین و روابط خانوادگی را بررسی می کند؟؟
و معلوم نیست چه بلایی بر سر ذهن و شعور مخاطب می آورد !
دو – سه سال پیش یک سریال هالیوودی خیلی معروف و طولانی با مخاطبان همزمان جهانی ، به شکل قاچاق وارد شبکه نمایش خانگی ایران شد و مردم هم به شدت از آن استقبال کردند ، اما هرچه به فصل ها یآخر نزدیک شد مخاطبان بیشتری را از دست داد و مردم خود به خود از خرید و تماشای آن دست کشیدند تا از شبکه نمایش به صورت خودکار خارج شد! همان اتفاقی که بریا فارسی وان افتاد و مردم خیلی زود از تب تماشای سریال ها ی بی محتوای آن دست کشیدند! حالا نکته اینجاست که رسانه ملی بعد از دو – سه سال با تماشای آن بودجه های هنگفت توسط همان عده خاص سریال ساز ۀآب از دهانش راه افتاده و دست به ساخت سوژه ای بی محتوا، هجو و کپی از سریالی سوخته زده که قبلا مردم خود آن را طرد کرده بودند و حالا فقط روبروی تلویزیون می نشینند و می گویند ” نگا کن فلانی جای فلانی تو اون فیلمه رو گرفته” بیچاره آنها هم که اصلا آن سریال را ندیده بودند هاج و واج مانده اند و نمی دانند که چرا هواپیما سقوط کرده و این آدم ها چرا انقدر زشت صحبت می کنند و حرکات نامربوط به خرج می دهند و اتفاقات ضد فانتزی چرا در این سریال می افتد و اصلا چه کسی به سازندگان اجازه می دهد که در یک مسیر انحرافی بودجه مملکت را صرف توهین به شعور آنان بکند و ساعت ها از وقت رسانه ای را که می تواند بزرگترین تحولات و رخدادها را ایجادکند، به مخاطب سرزندگی و نشاط بدهد، آموزش بدهد، اطلاع رسانی کند و … به مسخره گرفته و اینچنین در مسیر انحرافی به نا کجا آباد می رود!
تازه یک مشت سایت هجو که همه چیز در آنها ریخته می شود قسمت های سریال را با کیفیت بالا روی سایت می گذارند که آنها که هنوز مستفیذ نشده اند سریال را دانلود کنند مبادا از این خیر بی نصیب بمانند!

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false