×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

این طرح با هدف معرفی ذخایر حیات وحش منطقه با همکاری سازمان های مرتبط و مشارکت طرف ارمنی احداث می شود.

صادق نجفی در نشست با مدیران و مسولان سازمان محیط زییت استان از احداث پارک بین المللی حیات وحش در مرز نوردوز خبر داد و گفت: ضمن تشریح زیبایی های منطقه و امکانات طراحی شده برای گردشگران در ایام نوروز ۹۱ ،توسعه صنعت گردشگری منطقه آزاد ارس را بدلیل وفور مواهب خدادادی زیبا و منحصر بفرد مورد تاکید قرار داد و همکاری و همفکری مسولان استان را لازمه تحقق قطب جدید گردشگری ایران در این منطقه دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس مديركل حفاظت از محيط زيست آذربايجان شرقي در مصاحبه خبری گفت: نمایندگانی از سازمان منطقه آزاد ارس و محیط زیست برای مطالعه و بررسی این پارک تعیین شدند که این طرح بزودی اجرایی خواهد شد.
رییسی با اشاره به لزوم بهره مندی از پتانسیل های زیست محیطی فراوان منطقه آزاد ارس و معرفی ذخایر آن افزود: این پارک بزرگ در خاک دو کشور ایران و ارمنستان با هدف حفظ ذخایر ارزشمند گیاهی و جانوری و معرفی تنوع زیستی حیات وحش در دو طرف مرز با به نمایش گذاشتن توانمندی های اکوتوریستی ،گردشگری در حوزه محیط زیست،تنوع زیستی گیاهی و جانوری و نمایش تمامی امکانات محیط زیست ایجاد می شود.
وی منطقه حفاظت شده ارسباران را یکی از حیات وحش های ۴ گانه کشور عنوان کرد و افزود: این منطقه همواره در راستای حفظ و صیانت از ذخایر ارزشمند جانوری و گیاهی نقش بسزایی داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false