×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سمنان _ بابامحمدی :مراسم‌‍‌ عزاداری‌ سرور و سالار‌ شهیدان‌ حضرت سیدالشهدا(ع) با عنوان ” غروب سرخ” در دهه اول محرم در سمنان برپا می‌شود. سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از برگزاری آیین عزاداری با عنوان”غروب سرخ” در سمنان خبر داد .

 

 

عباس بابایی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان و مصائب اهل‌بیت امام حسین (ع) پس از واقعه عاشورا در سمنان برپا می شود،گفت: این آیین از شنبه نهم شهریور ماه ماه ساعت ۲۲:۳۰ در سالن وحدت واقع در بلوار ۱۷ شهریور آغاز و به مدت ۱۰ شب ادامه دارد.

وی اظهار کرد: این مراسم با سخنرانی محسن امامی وبا مداحی مداحان برجسته کشوری علی اکبر عرب زاده، مهدی فاطمی نیاو سهیل گوهری برگزار و به مرثیه خوانی و نوحه سرایی خواهند پرداخت.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ماه محرم را فرصتی برای زنده نگه داشتن واقعه عاشورا و حماسه شهدای کربلا ارزش ها و فضایل دینی عنوان کرد و افزود: ماه محرم درس معرفت، انسانیت ،شرافت ،عزت و آزادگی،را به انسان می آموزد،بنابراین باید این فرصت را غنیمت بدانیم و به گونه ای عمل کنیم که نهضت عاشورا را زنده نگه داریم.
عباس بابایی هدف از برگزاری برنامه‌های عزاداری را ترویج فرهنگ غنی عاشورا و بیان اهداف قیام امام حسین (ع) عنوان کرد.
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، از تمامی عاشقان ابا عبدالله (ع) و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای حضور گسترده و باشکوه در این مراسم معنوی دعوت کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false