×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی معرفی شد، در مراسمی با حضور فرامرز مداح قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مقامات ارشد استان مرکزی، مهرداد جهانی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان معرفی شد.

به گزارش پارسی پرس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: در مراسمی با حضور فرامرز مداح قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مقامات ارشد استان مرکزی، مهرداد جهانی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان معرفی شد.

فرامرز مداح در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل و راهداری اگر بخش حمل و نقل بدون هیچ مشکلی اقدام به جابجایی کالا و یا مسافر کند و مردم از زیرساخت‌ها و شبکه راه‌ها رضایت داشته باشند، این بدان‌معناست که ما به رسالت سازمانی خود توانسته‌ایم عمل کنیم.

وی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در تلاش است بر اساس اولویت در نظر گرفته شده حاصل از بررسی های بعمل آمده‌، نسبت به رفع موانع اقدام و از اهداف توسعه حمایت و پشتیبانی کند و استان مرکزی از اولویت‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود.

قائم مقام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تصریح کرد: در استان مرکزی با مشکلات بسیار کمی در حوزه راهداری مواجه بوده ایم و عمده مشکلات نیز مربوط به مباحث اعتباری بوده است.

وی با بیان این‌که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی در بخش راهدرای و حمل و نقل اجرا خواهد کرد، گفت: در بخش حمل و نقل نیز امسال نوسازی ناوگان ادامه خواهد داشت.

مداح در ادامه بیان کرد: طرح کلید به کلید و واردات ناوگان زیر سه سال ساخت و مشارکت با کارخانجات داخلی برای نوسازی ناوگان اتوبوس و مینی بوس و کامیون جزء برنامه های امسال است.

وی اضافه کرد: امسال در بخش راه‌های روستایی اعتبارات به صورت استانی در اختیار استانداران قرار دارد که با همکاری ایشان روستاهای بالای ۵۰ خانوار به طور کامل از راه آسفالته برخوردار می‌شوند، همچنین برای راه های شریانی و راه های دسترسی نیز برنامه ریزی های لازم انجام گرفته است.

قائم مقام رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور بیان داشت: در بخش حمل و نقل نیز هوشمندسازی جابجایی کالا در دستور کار قرار دارد و قراردادی برای ۲۰۰۰ دوربین کنترل سرعت در جاده‌ها به منظور افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای در برنامه است و ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی با سرمایه گذاری بخش خصوصی مدنظر قرار دارد.

بر اساس این گزارش علی زندی فر مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی طی سخنانی گفت: تلاش لازم جهت افزایش ضریب ایمنی در استان مرکزی صورت گرفته که خوشبختانه این مهم ۸۰ درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: تعداد نقاط پرحادثه استان از ۱۱۸ نقطه به ۱۸ نقطه تقلیل یافته و استان مرکزی جزء استان های برتر در میزان روشنایی در کشور است به‌گونه‌ای که در سه سال گذشته سه تقاطع به صورت مقطعی روشن شده که ۴۰ درصد تلفات را کاهش داده است.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی نیز گفت: با توجه به این‌که استان مرکزی یک شاهراه حمل و نقل در کشور محسوب می‌شود باید در راستای ایمن‌سازی جاده‌ها و هوشمندسازی راه‌ها تلاش و اقدامات لازم انجام شود.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار مرکزی درادامه این نشست ضمن تقدیر از خدمات مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان گفت: حضور به موقع راهداری استان مرکزی در تمامی صحنه‌ها و موارد نیاز و ضروری از جمله سیل سبب شد استان مرکزی رتبه خوبی در زمینه خدمت رسانی در این استان کسب کند، همچنین استان مرکزی یکی از استان‌های حمل و نقلی است که در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب واقع شده و ترددهای زیاد در جاده‌های استان انجام می‌شود.

این گزارش حاکی است در پایان این جلسه قائم مقام ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به پاس قدردانی از خدمات و تلاش‌های علی زندی‌فر در دوره مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، با اهدای لوح تقدیر از سوی داریوش امانی معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تقدیر از ایشان، مهرداد جهانی را به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی معرفی کرد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false