×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر عامل سابق شركت خدمات عمومی فولاد ایران گفت :گروه ملی فولاد در جریان اختلاس بزرگ مالی تنها یك پوشش بوده است و متهم اصلی به جای كارآفرینی ،ال سی آفرینی كرده است.

ط.ن روز یكشنبه در دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی ، در دفاعیات خود افزود: متهم اصلی پرونده از سال ۸۸ كه به دفتر ما آمد شرایطش ، شرایط فعلی نبود و وی برای خرید شمش به شركت ما مراجعه كرد چرا كه وارد كننده شمش بودیم .

وی اظهار داشت:بحث اعتماد بود كه ما در مرحله اول ۳۵ هزار شمش در اختیار وی قرار دادیم چرا كه گروه ملی فولاد یك شركت معتبر در زمینه تولید شمش بوده است .

ط.ن افزود:متهم ردیف اول شمش های ارزان قیمت را به بازار می آورد و با توجه به اشراف و نفوذ خود در بازار فولاد آنها را به نرخ مصوب خود می فروخت .

وی افزود: ۱۸ هزار تن فولاد مصرف داخلی است كه ۱۲ میلیون تن داخل كشور تولید می شود و مابقی آن از واردات فولاد به كشور تامین می شود.

این متهم اضافه كرد:متهم اصلی اسكله خصوصی و بارانداز ویژه در بندر انزلی داشته و بارهای شمش های وارداتی فولاد از سوی (مه .آ) از بندرگاه و از سوی گمرگ ترخیص می شده است .

وی گفت:این امتیازاتی بوده كه در اختیار متهم اصلی قرار داشته و گناه من تنها اعتماد بوده و به پشتوانه این اعتماد وارد بازی شده ام .
ایرنا

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false