×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

فلسفی و تیر به خودی! تصویب حقوق نجومی ترکیه در برزیل!،  پیمان فلسفی مردی که با صدا و سیماجذب و پا به عرصه اجرا در وزارت جهاد سازندگی پیشین گذاشت و سال‌ها در مراسم و جشنواره‌های ملی و مذهبی در جهادسازندگی نسبتا خوش درخشید و کارخود را در تریبون‌ها گسترش داد، خود را شناخت و پای در سیمای جمهوری اسلامی ایران گذاشت و در چند برنامه توانست توان و قدرت اجرای خود را به مجریان حرفه‌ای صدا و سیما نشان دهد ولی گرایش او به کشاورزی و ترویج بار دیگر او را به وزارتخانه برگرداند. (یادمان نرود در زمان وزارت محمدرضا اسکندری در دولت اول محمود احمدی نژاد اداره کل امور بین الملل را بخاطر فلسفی و تلاش برای مطرح ساختن او به معاونت امور بین الملل جهاد کشاورزی ارتقاء دادند ودر این زمان کشتی تحقیقاتی موسسه علوم تحقیقاتی شیلاتی کشور را با تایید پیمان فلسفی و امضای محمد رضا اسکندری وزیر وقت جهاد کشاورزی به طوررایگان ومجانی به کشور کومور هدیه دادند واز محل بیت المال مسلمین به ثمن بخس بخشیدند).

علیرضا کیهان‌پور+ ذبح شرعی مرغ در ترکیه

پارسی پرس، علیرضا کیهان‌پور: فلسفی جوان خوش اخلاق جهادی در یک حرکت ناگهانی از یک بازیکن زمین خاکی به تیم دست اولی لیگ دعوت شد و در دولت احمدی نژاد در تیم وزارت جهاد کشاورزی فعلی در پست معاون ترویج مشغول به بازی شد و … آنقدر غرق در بازی شد که یادش رفت به زودی مدیران فدراسیون، مربیان و باشگاه عوض می‌شوند و با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ایشان پست خود را از دست داد و به حوزه نمایندگی ولی فقیه کوچ کرد و در هشت سال دولت تدبیر و امید در کسوت مدیر کل حوزه ولی فقیه مشغول به خدمت شد او توانست با جلب اعتماد مسوولین در این پست ابقاء شود و به عنوان لژیونر به برزیل برود تا خود را با حمایت اصولگرایان برای دعوت به عنوان وزیر احتمالی جهاد کشاورزی در دولت آینده آماده کند.

وی که به دولت تدبیر و امید با ارفاق فراوان، نمره پنج از بیست را می‌داد و طرفدار توزیع سیب زمینی دوران انتخاباتی احمدی نژاد بود….اما در یک واکنش غیر حرفه‌ای در زمان گرم کردن کنار زمین بازی دچار آسیب دیدگی جدی شد (نامه ذابحین حلال ترکیه) و به قول بهتاش در سریال پایتخت دیگه باشگاه از او رویگردان شد و این آسیب دیدگی برای ایشان و تیم همراهش خیلی گران تمام شد و نام دیگرمسوولان را با نامه مرکز ناشناخته حلال جهانی و دستمزد ۲۵۰۰ یورویی ناظرین ذبح شرعی مرغ را در کشور ترکیه که کشوری مسلمان بوده و نشانه حلال را بر تولیدات متنوع خود دارد بر سر زبان‌ها انداخت و نور در تاریکخانه انداخت که هرگز نباید این چنین و غیر‌حرفه‌ای تاریکخانه روشن می‌شد و باعدم رعایت منشور اخلاقی و اداری، شان و حیثیت دیگران را به زیر سوال برده وبه خطر می‌انداخت.

گردش مالی که در اثر حفظ نام حلال ….در گردش است و پول‌هایی که واردات کنندگان بیچاره هیچ وقت جرات علنی شدن این هزینه‌ها را در قیمت تمام شده واردات گوشت هرگز نمی توانستند بیان کنند و سایر مسائل. و …. آیا شما که دیکته دیگران را تصحیح می‌کنید واز نمره ۲۰ با ارفاق سیاسی ۵ را لحاظ می‌کنید خودتان چه کار کردید ؟.

آیا شما نمی توانستید با اعزام این تعداد زیاد روحانی و ..به عنوان ناظر از روحانیون همان کشور مسلمان ترکیه دعوت به کار می‌کردید؟؟؟ یا نه از تعداد زیاد طلبه‌ای که از اقصی نقاط دنیا به قم برای تحصیل تشریف فرما شده اند به عنوان کارمند محلی استفاده می‌شد که هم منبع درآمدی برای آنان بود و هم هزینه‌ها را کاهش می‌دادید؟!!!. و چندین راهکار دیگر که شما بهتر از ما می‌دانید…( خوشتر آن باشد که سر دلبران … گفته آید در حدیث دیگران.).جناب پیمان فلسفی و همکاران برزیل نشین لطفا اندکی تفکر!!!آدم برای رسیدن به جایگاه والا باید خوب تمرین کند.

 آری پیمان خان!!! خیلی زود از لیست تیم خط خورد و باید دید افرادی که روی ایشان برای دولت آینده سرمایه گذاری کرده بودند چگونه این پروژه را مدیریت خواهند کرد…؟.

در پایان این مقاله خلاصه ای از مصاحبه ایشان درج می شود:
پیمان فلسفی، مدیر عامل مرکز حلال جهانی، اعلام کرد که بر اساس آیین نامه حق ماموریت کارکنان دولت، اجازه پرداخت روزانه ۲۲۰ یورو حقوق و مزایا به روحانیون ناظر بر ذبح شرعی در خارج از کشور داده شده است.

مدیر عامل مرکز حلال جهانی نامه منتشر شده در این باره را تایید کرد و در عین حال گفت که «سوء استفاده رسانه‌های بیگانه ما را نگران کرد.»

بر اساس این نامه، فلسفی به مدیران شرکت‌های وارد کننده مرغ از ترکیه اعلام کرده بود که حقوق ناظران شرعی دو هزار و ۵۰۰ یورو در هر ماه است و علاوه بر این مبلغ، باید اسکان و تغذیه آنان نیز توسط این
شرکت‌ها تامین شود.

مدیر عامل مرکز حلال جهانی گفت که پرداخت این مبلغ به این روحانیون قانونی است و کار آنان به دلیل حضور در کشتارگاه در خارج از کشور «کار سخت» محسوب می‌شود.
او گفت: «اگر حضور ناظران شرعی در کشتارگاه نباشد، یک کیلو گوشت
و مرغ حلال هم وارد سفره مردم نمی‌شود.

●قضاوت را به عهده شما عزیزان خواننده می گذاریم:
حقوق یک روحانی ناظر شرعی در ماه با تمام امکانات و اسکان مجانی ۲۵۰۰ یورو که حدود ۷۵ میلیون تومان می شود که طبق مصاحبه جناب پیمان فلسفی هم اینک در ماموریت اداری و ساکن کشوربرزیل هستند!!!
البته جزء کارهای سخت لحاظ شده است.

نامه جنجالی مدیرعامل مرکز حلال+پارسی پرس

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false