×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

فرمت مقالات بیست‌و‌هفتمین همایش ملی بیمه و توسعه متناسب با اصول نگارش مورد نظر کنفرانس، به عنوان یک نمونه آماده و مناسب برای قالب بندی مقالات همایش و بهره برداری نویسندگان اعلام شد.

به گزارش اکوپارس به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، سبک های مورد نیاز برای تمامی قسمت‌های مقاله، روش قالب‌بندی ، بخش‌های مختلف آن و انواع قلم‌های پارسی و اندازه آن‌ها  به طور کامل در این الگو تعریف شده‌ و نویسندگان تنها لازم است سبک مناسب را برای هر بخش انتخاب کنند.

بر پایه این گزارش مقالات ارسالی باید شامل بخش‌های اصلی چکیده، کلمات کلیدی، مقدمه، مطالب اصلی، نتایج، و مراجع بوده و سایر بخش‌ها نظیر سپاسگزاری و ضمایم اختیاری بوده و باید در انتهای مقاله و قبل از مراجع قرار گیرند.

برای تهیه مقاله به موارد زیر توجه شود:

–    برای نگارش مقاله از نرم‌افزار Microsoft Office Word 2007 یا نگارش‌های بعدی آن استفاده کنید.

–    عنوان مقاله حداکثر ۱۰ کلمه، در یک یا دو سطر و با سبک Title نوشته شود و در عین کوتاهی نشان دهنده تمامی ویژگی‌های کار پژوهشی باشد.

–    بعد از عنوان، نام نویسندگان مقاله نوشته شود و نام دانشگاه یا محل اشتغال و نشانی پست الکترونیکی بعدا از آن می‌تواند ذکر شود.

–    چکیده مقاله حداکثر شامل ۲۰۰ کلمه و بیان کننده موضوع مقاله و نتایج آن بطور صریح و شفاف باشد.

–    کلمات کلیدی حداکثر ۶ و نشان دهنده موضوعات اصلی و فرعی مقاله انتخاب شود.

–    اندازه صفحات A4 و فاصله متن از لبه کاغذ از چپ و راست و پایین ۲؍۲ سانتیمتر و فاصله متن از لبه بالای کاغذ ۴؍۲ باشد. که در متن حاضر این تنظیم انجام شده است و نویسنده نیازی به تنظیم مجدد ندارد.

–    تعداد صفحات مقاله حداکثر ۲۵ صفحه باشد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false