×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رییس جمهوری اسلامی ایران در جمع مردم كرج از آن دسته از افراد در داخل كشور كه نمی خواهند فضای اقتصاد كشور به آرامش و ثبات برسد انتقاد كرد.

رییس قوه مجریه خاطرنشان كرد: همه برنامه ها برای این است كه نگذارند ایران از نظر اقتصادی به جهش و پیشرفت برسد و در جهت عدالت حركت كنیم.
محمود احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع پرشور مردم كرج، مركز استان البرز در دور چهارم سفرهای استانی افزود: بانك مركزی می خواهد بازار را كنترل و تنظیم كند اما برخی بر خلاف این تصمیمات، صحبت می كنند و طرح ها و مصوباتی می آورند تا اجازه ندهند كه فضای اقتصاد كشور به آرامش و ثبات برسد.

**هماهنگی برخی در داخل با خارج برای جلوگیری از برنامه های سازنده كشور

رییس جمهوری در ادامه گفت: آنها چندین ماه طراحی و توطئه كردند و به گونه ای تنظیم كردند كه از آن طرف، رییس شیطان بزرگ اعلام كند كه ایران را تحریم كردیم و آنها نیز همزمان در داخل طرح های خود را اجرا كنند؛ تا هم بگویند كه آنها موفق شدند و هم از داخل جلوی برنامه های سازنده كشور را بگیرند.

احمدی نژاد با بیان اینكه واقعا هیچ مشكل حادی در كشور وجود ندارد تصریح كرد: مباحثی از این دست جنگ روانی است؛ آنها اشتباه می كنند، پایه های اقتصادی كشور و پایه های مردم ایران محكم است و این دولت و مردم به فضل الهی بر همه مشكلات غلبه خواهند كرد.

** روسیاهی به ذغال می ماند

رییس جمهوری در ادامه با بیان ضرب المثلی گفت: آنهایی كه می خواهند از ملت ایران انتقام بگیرند و همه كسانی كه در عرصه جهانی و برخی افراد جاهل در داخل كه نمی خواهند بگذارند ملت ایران پیشرفت كند باید بدانند كه زمستان خواهد رفت و روسیاهی به ذغال می ماند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false