×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به گزارش روابط عمومی طرفه نگار ، این گروه در یازدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان برای چهارمین سال پیاپی موفق به دریافت لوح و تندیس ملی این جشنواره معظم گردید.

در این جشنواره ، اصل مشتری مداری به عنوان اولین قانون رقابت مدنظر می باشد و یکی از اهداف برگزاری آن تفکیک ، شناسایی و تشویق واحدهای تولیدی برتری است که محصولات آنها در مقایسه با سایر تولیدکنندگان از کیفیت و خدمات والاتری برخوردار است .

در این مراسم از گروه بزرگ شركت های طرفه نگار به عنوان تنها سازمان فعال در کشور در حوزه تولید و ارائه نرم افزار برای چهارمین سال پیاپی تقدیر شده و مهندس شهرام شكوری مدیریت عامل گروه، مفتخر به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف كنندگان از سوی سازمان مربوطه و وزارت صنعت ، معدن و تجارت گردیدند. این همایش با حضور جناب آقای دکتر رحیمی معاون اول رئیس جمهور، جناب آقای دکتر غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئولان این وزارتخانه و همچنین تعدادی از تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نمونه کشوری همانند شرکتهای فولاد خوزستان ، پاکسان ، بیمه ایران ، بیمه آسیا ، تام ایران خودرو ، ایران رادیاتور و … در مركز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی طرفه نگار ، این گروه نرم افزاری با ارائه برندهای ملی هلو و هلیا ، دارا بودن بیش از ۲۵۵۰۰۰ کاربر فعال و ۴۰۰ نماینده در سراسر کشور همواره جلب رضایت کاربران را در راس اهداف خود قرار داده است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false