×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

اعضای خانه صنعت و معدن کرمانشاه با ایمان بیوس، مدیر کل تامین اجتماعی این استان دیدار و در خصوص دغدغه های حوزه کارفرمایی و کارگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این دیدار ،از صنعتگران و کارفرمایان به عنوان تلاشگران خط مقدم تولید و اشتغال در کشور و استان یاد کرد و افزود:تامین اجتماعی استان در راستای تقویت اشتغال پایدار و صیانت از نیروی کار در سال جهش تولید ،با توسعه و گسترش تعاملات موثر ،همواره در کنار صنعتگران و کارفرمایان عزیز خواهد بود.

ایمان بیوس با بیان اینکه صنعتگران و کارفرمایان از شرکای ارزشمند سازمان تامین اجتماعی هستند، افزود:سالانه و در قالب طرح تجلیل از چهره های برتر حوزه کار آفرینی از فعالان این حوزه که در عرصه تولید و اشتغال و تولید کالای ایرانی با بکارگیری نیروی فعال داخلی ،فعالیت چشم گیر اقتصادی در رونق و جهش تولید دارند ،در سطوح مختلف و بر اساس شاخص های ۱۰ گانه با حضور مدیران ارشد سازمان ،در سطح کشور و استانی تجلیل بعمل می آید.

مهندس شکری رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای بیوس به عنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تجربه ،تخصص و بومی بودن ایشان اظهار امیدواری کرد در رفع مشکلات و دغدغه های فراوان کارفرمایان و بخش تولید استان ،به صنف کارفرمایی بیش از پیش عنایت و توجه داشته باشند تا در شرایط سخت اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه علیه اقتصاد کشور و همچنین شیوع گسترده کرونا ویروس ،بتوانیم عرصه کار و تلاش و تولید استان را تقویت و از بیکار شدن کارگران و اختلال در کار بنگاه ها و  شرکت های تولیدی  استان جلوگیری کنیم.

در ادامه این نشست اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه به بیان نقطه نظرات و دغدغه های خود در حوز کار و اشتغال و کارفرمایی پرداختند.

شایان ذکر است، در استان کرمانشاه قریب به ۱۹ هزار کارفرما تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ، به فعالیت اقتصادی و تولید مشغول هستند که زمینه اشتغال بیش از ۱۴۶ هزار نفر را در این استان فراهم کرده اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false