×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

حسین ریاحی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه اظهارداشت: به منظور صدور کارت آنی، ۱۱۶ شعبه به دستگاه صدور این کارت و۳۰۰ شعبه نیز به سرویس تغییر آنی رمز مجهز شدند.

وی افزود: در حال حاضر در ۹۵ شعبه دستگاههای مذکور نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته اند و در بقیه شعب منتخب نیز به زودی این دستگاهها نصب می­شوند.
مدیر اداره کل فناوری اطلاعات اضافه کرد: در فرآیند صدور کارت به صورت متمرکز، زمان تحویل کارت زمانبر بود و معمولاً چند روز به طول می‌انجامید، اما با ارائه این خدمت هنگام افتتاح حساب بلافاصله کارت صادر و به مشتری تحویل می شود. همچنین تمدید و تغییر رمز نیز در شعبه بلافاصله انجام می­شود.
وی مدارک لازم برای صدور کارت آنی را همان مدارک مورد نیاز برای افتتاح حسابهای عادی دانست .
ریاحی زمان اجرای طرح صدور کارتهای آنی را بعد از اجرای طرح خرید تضمینی گندم در بانک سپه عنوان کرد و گفت: هنگام اجرای طرح خرید گندم کارت های بی نام در مرکز تهیه و به شعب ارسال می شد در حالی که در قالب طرح صدور کارتهای آنی، این حرکت به صورت غیرمتمرکز صورت می گیرد.
وی با اشاره به برخی نکات امنیتی در خصوص صدور کارتهای آنی گفت: در خصوص صدور کارت آنی در شعبه ، چون کارت و رمز در شعبه تهیه می شود از همکاران می خواهم تا دقت کافی در ارائه آن به مشتریان را داشته و در خصوص انتقال وجه نیز از مشتریان محترم می خواهم که نسبت به حفظ و نگهداری کارت و رمز خود نهایت دقت را داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false