true

وبسايت CareerCast.com كه يك پورتال جستوجوي كار است، به تازگي گزارشي منتشر كرده است كه در آن به معرفي و بررسي بهترين موارد شغلي در زمينه تبليغات و بازاريابي پرداخته است.
اين وبسايت مشهور براي انتخاب اين مشاغل معيارهايي را موردتوجه قرار داده است.
وبسايت CareerCast.com كه يك پورتال جستوجوي كار است، به تازگي گزارشي منتشر كرده است كه در آن به معرفي و بررسي بهترين موارد شغلي در زمينه تبليغات و بازاريابي پرداخته است. اين وبسايت مشهور براي انتخاب اين مشاغل معيارهايي را موردتوجه قرار داده است. معيارهايي كه مديران اين پورتال براي انتخاب اين هشت شغل انتخاب كردهاند عبارتند از: حال و هواي شغل، درآمد آن، استرس و فشاري كه به صاحب شغل وارد ميكند، خواستههاي فيزيكي و چشمانداز و آينده حرفه. اگر قصد ورود به دنياي بازاريابي و تبليغات را داريد، اين مطلب را بخوانيد و با هشت شغلي آشنا شويد كه در آينده حرفهاي بيشتري براي گفتن خواهند داشت.
تبليغات و بازاريابي
ميانگين درآمد: ۱۰۸ هزار و ۲۶۰ دلار
خيلي وقت است كه فعاليت در زمينه بازاريابي و تبليغات كالاها و خدمات به يكي از مشاغل مهم تبديل شده است. اهميت اين شغل به حدي است كه كساني كه ميخواهند اين شغل را در اختيار بگيرند، بايد دورههاي آموزشي معمولا كوتاه مدتي را پشت سر بگذراند. نكته مهم اينجاست كه «خوب حرف زدن» از ملزومات ضروري علاقمندان به فعاليت در اين حرفه است.
تبليغات نماينده فروش
ميانگين درآمد: ۴۳ هزار و ۳۵۰ دلار
بسياري از كمپانيهاي سرشناس دنيا در سراسر جهان و براي فروش محصولات خود، اقدام به داير كردن نمايندگيهاي فروش ميكنند. در بسياري از كشورها و شهرها، نمايندگيهاي فروش نه يكي كه به چندتا هم ميرسند. همين دليل باعث ميشود كه تبليغات براي جذب مشتري بين اين نمايندگيها شدت بيشتري بگيرد و اين يعني بهوجود آمدن يك شغل آيندهدار! برآوردها نشان ميدهد كه استقبال از اين شغل روزبه روز نيز بيشتر ميشود.
ويرايشگر فيلم و ويدئو
ميانگين درآمد: ۴۵ هزار و ۴۹۰
كمپانيهاي معتبر براي اينكه بتوانند نيازهاي بازار را كشف كنند گروه تحقيقات بازار را تشكيل ميدهند تا با بررسي بازار نيازهاي مردم را استخراج و اعلام كنند. نتايج بررسي بازار در اختيار تحليلگران تحقيقات بازار قرار ميگيرند تا آنها با بررسي اين تحقيقات و دادهها، گزارشهاي مستدل و دقيقي را در اختيار مديران آن كمپاني قرار دهند.
دلار
يكي از راههايي كه بسياري از كمپانيهاي معتبر براي تبليغات محصولات و خدمات خود انتخاب ميكنند توليد و پخش ويدئوهاي تبليغاتي است. هرچه نوآوري در اين ويدئوها بيشتر و بديعتر باشد، بيشتر ديده ميشوند و در نتيجه كمپاني موردنظر بيشتر سود ميبرد. در اين ميان، ويرايشگران اين ويدئوها ميتوانند با كار كردن روي اين فيلمها هم تاثيرگذاري آنها را بيشتر كنند و هم از اين راه درآمد بيشتري بدست بياورند.
طراح گرافيك
ميانگين درآمد: ۴۳ هزار و ۵۰۰ دلار
يكي ديگر از كارهاي تبليغاتي استفاده از طرحهاي گرافيكي است. در اين ميان خلاقيت گرافيستها بيشك ميتواند به كمك گروه تبليغاتي كمپانيهاي معتبر بيايد. بسياري از توليدات گرافيكي را ميتوان در مكانهاي عمومي مشاهده كرد. طراحي گرافيك اگرچه از جمله مشاغل خلاقانه است اما گرافيستهايي كه در زمينه تبليغات و بازاريابي فعاليت ميكنند، درآمدهاي بالايي بدست ميآورند.
تحليلگر تحقيقات بازار
ميانگين درآمد: ۶۰ هزار و ۵۷۰ دلار
كمپانيهاي معتبر براي اينكه بتوانند نيازهاي بازار را كشف كنند گروه تحقيقات بازار را تشكيل ميدهند تا با بررسي بازار نيازهاي مردم را استخراج و اعلام كنند. نتايج بررسي بازار در اختيار تحليلگران تحقيقات بازار قرار ميگيرند تا آنها با بررسي اين تحقيقات و دادهها، گزارشهاي مستدل و دقيقي را در اختيار مديران آن كمپاني قرار دهند. اين شغل چند وقتي است كه با علمي شدن بازاريابي و تبليغات اهميت بيشتري پيدا كرده و به تبع آن حقوق و دستمزد مناسبي نيز نصيب تحليلگران ميكند.
برنامهريزان نشستها و مجمعها
ميانگين درآمد: ۴۲ هزار و ۲۶۰ دلار
اين شغل يكي از مشاغلي است كه از بيشترين درصد براي پيشرفت در آينده برخوردار است. برگزاري نشستها و مجمعها كاري علمي است كه اجراي آن به تخصص و مديريت بالايي نياز دارد. برنامه ريزي براي برگزاري درست نشستها، از جمله كارهايي است كه به تخصص و دقت بالا نياز دارد. كساني كه مسئول برگزاري نشستها و مجامع هستند بايد چنان برنامهريزي كنند تا از ابتدا تا انتهاي برنامه به درستي و بادقت برگزار شود و به پايان برسد.
عكاس
ميانگين درآمد: ۲۹ هزار و ۱۳۰ دلار
عكاسي از جمله مشاغلي است كه عنوان پردرآمد را به خود اختصاص ميدهد. با اين حال عكاسي در زمينه بازاريابي و تبليغات از جمله كارهايي است
كه به تخصص خاصي نياز داشته و با عكاسي پرتره يا مجالس تفاوت چشمگيري دارد. در كشورهاي پيشرفته كسي كه به عكاسي تبليغاتي اشتغال دارد ديگر سروقت عكاسي پرتره يا مجالس نميروند. البته شهرتي كه عكاسان اين حوزه كسب ميكنند چندان تفاوتي با عكاسان رشتههاي ديگر عكاسي ندارد.
كه به تخصص خاصي نياز داشته و با عكاسي پرتره يا مجالس تفاوت چشمگيري دارد. در كشورهاي پيشرفته كسي كه به عكاسي تبليغاتي اشتغال دارد ديگر سروقت عكاسي پرتره يا مجالس نميروند. البته شهرتي كه عكاسان اين حوزه كسب ميكنند چندان تفاوتي با عكاسان رشتههاي ديگر عكاسي ندارد.
نويسنده
ميانگين درآمد: ۵۵ هزار و ۴۲۰ دلار
نويسندگان از جمله اقشاري هستند كه همواره درآمدهاي نسبتا بالايي به دست ميآورند. هميشه فهرستهايي از نويسندگان پردرآمد جذابيتهاي خاص خود را دارد. در اين ميان برخي نويسندگان هستند كه در زمينه بازاريايي و تبليغات فعاليت ميكنند. عمده فعاليت آنها نويسندگي براي توليد فيلمها و ويدوئوهاي تبليغاتي است. اين شغل از آن دسته مشاغلي است كه در آينده وضعيتش بهبود يافته و درآمد بيشتري را نيز نصيب نويسندگان خواهد كرد. ذوق و خلاقيت از جمله موارد مهمي است كه اين دسته از نويسندگان بايد از خود نشان دهند.
true
true
https://parsipress.ir/?p=5760
true
true