×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در دومين مجمع عمومي عادي ساليانه همراه اول، براي هر سهم ۷۴۰ تومان سود در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران، دومين مجمع عمومي عادي ساليانه همراه اول صبح روز چهارشنبه ۳۰ فروردين با حضور بيش از ۹۶ درصد سهامداران در پژوهشگاه نيرو برگزار شد.
در اين مراسم پس از سخنراني رئيس هيأت مديره شركت مخابرات ايران و مديرعامل همراه اول و استماع گزارش حسابرس و پرسش و پاسخ در خصوص سود ساليانه، درباره اعضاي حقوقي هيأت مديره، روزنامه كثيرالانتشار چاپ آگهي و پاداش هيأت مديره تصميم¬گيري شد.
در جلسه مجمع روز چهارشنبه پس از نظرخواهي از سهامداران و سخنان تعدادي از اعضاي هيأت رئيسه، براي هر سهم ۷۴۰ تومان سود در نظر گرفته و مقرر شد سود سهامداران حقيقي از روز پنج شنبه ۳۱ فروردين ماه از طريق بانك ملت واريز شود.
در ابتداي اين مراسم، دكتر سيدهاشمي رئيس هيأت مديره شركت مخابرات ايران با بيان اينكه همراه اول رشد قابل ملاحظه ¬اي در درآمد و افزايش مشترك داشته است و هم اكنون با رجيستر كردن ۴۸ ميليون سيم -كارت ضريب نفوذ خود را به بيش از ۶۳ درصد رسانده است، گفت: سهامداران عمده و جزء بايد بر سهامدار بودن خود ببالند.
در ادامه مراسم، مهندس وحيد صدوقي مديرعامل همراه اول به تشريح برنامه ¬هاي اين اپراتور در سال ۹۰ پرداخت.
وي با اشاره به دستاوردها و موفقيت¬ هاي همراه اول در سال ۹۰ گفت: انتخاب همراه اول به عنوان برترين جهادگر اقتصادي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات، دريافت لوح و تنديس دومين جشنواره سراسري تجليل از مديران اشتغالزاي كشور، دريافت لوح سپاس از اولين جشنواره ملي ارتباطات و فناوري اطلاعات، انتخاب به عنوان برترين و بزرگترين حامي ورزش كشور، انتخاب به عنوان برند برتر حوزه مخابرات و دريافت لوح تقدير از جشنواره بين¬ المللي فيلم رشد از دستاوردهاي همراه ¬اول در سال گذشته است.
مديرعامل همراه اول با اشاره به برگزاري مجمع در اولين ماه سال جاري اظهار داشت: اين امر نشان دهنده شفافيت همراه اول در برابر ذينفعان است.

صدوقي با بيان اينكه در سال گذشته همراه اول از نظر “ميزان درآمد، يازدهم”، “درآمد در ميان شركت هاي غير هولدينگ، سوم”، “سودآوري، سوم” و از نظر “بالاترين ارزش بازار، در جايگاه دوم” قرار گرفته است؛ جايگاه اين اپراتور در خاورميانه را نخست و در دنيا بيست و ششم اعلام كرد.
وي با تشريح گستره سراسري پوشش همراه اول گفت: همراه اول هم اكنون در ۱۱۶۳ شهر (۱۰۰درصد شهرها)، ۴۵۳۷۹ روستا(۶/۸۵ درصد روستاها) ، ۶۷۷۰۰ كيلومتر جاده و ۱۱۱ كشور (۲۶۹ اپراتور) پوشش دارد.
صدوقي با اعلام اينكه مجموع سرمايه گذاري هاي انجام شده و در حال انجام بخش توسعه شبكه همراه اول، بالغ بر ۴۷۱۱ ميليارد ريال است، اظهار داشت: هر چه در ۱۷ سال اخير در بخش Core نصب شده است، در حال نوسازي است و شبكه بر پايه IP در حال پياده سازي است.
وي افزود: توسعه شبكه سوئيچ به ظرفيت ۵۵ ميليون، شبكه IN به ۴۰ ميليون، HLR تا ۶۰ ميليون و ظرفيت GPRS تا ۲۰ ميليون مشترك از ديگر برنامه هاي همراه اول مي باشد.
صدوقي در ادامه از توسعه شبكه راديويي همراه اول در قالب فاز ۴ توسعه خبر داد و گفت: ۸۰ درصد اين پروژه انجام شده و مابقي امسال انجام مي شود.
مديرعامل همراه اول با اشاره به طرح هاي بازاريابي اين اپراتور جهت سودآوري بيشتر اظهار داشت:
طرح هاي عيدانه، بركت، هزاران لبخند و ميليون ها شادباش از طرح¬هاي مهم بازاريابي همراه اول در سال گذشته بوده كه نتايج اين كمپين ها، جذب حدود ۷ ميليون مشترك فعال، افزايش ARPU مشتركين دائمي و اعتباري و افزايش ۲۵ درصدي درآمد عملياتي نسبت به سال قبل است.
صدوقي از رشد ۲۸ درصدي فروش سيم كارت¬هاي اعتباري در سال گذشته خبر داد و گفت: علاوه بر رشد فروش سيم¬كارت، سبد محصولات و خدمات همراه اول نيز رشد چشمگيري داشته است.
مديرعامل اپراتور اول با اشاره به آغاز برنامه تحول همراه اول از ابتداي فروردين سال ۹۰، درآمد و سودخالص همراه اول را در سال گذشته به ترتيب ۷/۵۴ و ۷/۱۵ تريليون ريال اعلام و اضافه كرد: رشد EPS نيز ۳۶ درصد بوده است.
صدوقي در پايان، چشم انداز شركت ارتباطات سيار ايران را “محبوب¬ترين شركت ايراني” عنوان كرد و از مجمع درخواست كرد صورت هاي مالي، تقسيم ۷۰۰۰ريال به عنوان سود نقدي هر سهم و انتقال مازاد اندوخته قانوني به حساب ساير اندوخته ها را تصويب كنند.
پس از صحبتهاي مهندس صدوقي، نماينده سازمان حسابرسي از همراه اول بدليل ارائه گزارش مالي شفاف و استاندارد تشكر ويژه كرد.

در پايان مراسم پس از نظرخواهي از مدعوين، سود ۷۴۰ توماني براي هرسهم تصويب شد و اعضاي حقوقي هيأت مديره شركت ارتباطات سيار ايران با تركيب” شركت مخابرات ايران، شهريار مهستان، گسترش الكترونيك مبين ايران، مهراقتصاد مبين و توسعه ارتباطات جامع مبين” مشخص شد و روزنامه¬هاي “دنياي اقتصاد” و “فناوران” بعنوان روزنامه¬ هاي رسمي مجمع انتخاب شدند. همچنين مقرر شد ۹۰ درصد از اندوخته قانوني به ساير اندوخته ها منتقل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false