×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مرحله سراسری پنجمین دوره مسابقات قرآن كریم و نهج البلاغه ویژه كاركنان و همسران كاركنان شركت ملی گاز ایران یادواره ولایت و امامت روز سه شنبه در سرسرای اجتماعات هتل شادی سنندج آغاز شد.

در آیین آغاز به كار این دوره از مسابقات نماینده ولی فقیه در كردستان، فرماندار سنندج، مسوول كمیته امور قرآنی شركت ملی گاز ایران، مدیرعامل شركت گاز و مدیر پخش فرآورده های نفتی كردستان حضور داشتند.
مدیرعامل شركت گاز استان كردستان در آیین آغاز به كار این مسابقات گفت: در این مسابقات در مجموع ۳۳۰ نفر شركت كننده شامل ۱۶۰ خواهر و ۱۷۰ برادر از كاركنان و همسران كاركنان شركت ملی گاز ایران به مدت سه روز به رقابت می پردازند.
مهندس محمد مهدی مهدوی افزود: شركت كنندگان در این مسابقات از میان یك هزار و ۷۰۰ نفر از كاركنان و همسران كاركنان شاغل در شركت های گاز استانی، مناطق عملیات انتقال گاز، شركت های پالایش گاز و شركت های ستادی به مرحله نهایی راه یافته اند.
وی با اشاره به اینكه این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن كریم و نهج البلاغه برگزار می شود، گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر مسابقه شفاهی، مسابقه كتبی نیز در میان شركت كنندگان برگزار می شود.
به گفته وی هفت برادر و شش خواهر داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند كه دو تن از این داوران بومی استان كردستان هستند.
مدیرعامل شركت گاز كردستان همچنین به ارائه مقاله توسط شركت كنندگان در بخش مفاهیم قرآن و نهج البلاغه این مسابقات خبر داد و گفت: شركت كنندگان در این بخش در مدت هفت دقیقه مقاله خود را ارائه می دهند.
لازم به ذكر است هر سال مسابقات قرآن كریم و نهج البلاغه كاركنان و همسران كاركنان و همچنین فرزندان آنها به میزبانی یكی از استان ها برگزار می شود كه این مسابقه سال گذشته در استان زنجان برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false