×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

وزير كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر در رأس هياتي عالي‌رتبه به‌منظور شركت در اجلاس بين‌المللي پناهندگان جهان اسلام و مذاکره با مقامات تركمنستان به این کشور سفر می کند.

به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ مصطفي محمدنجار فردا ۲۱ ارديبهشت ماه جاري (برابر با ۱۰ مِي ۲۰۱۲ ميلادي) به‌منظور شركت در اجلاس بين‌المللي پناهندگان جهان اسلام و بحث در خصوص مسائل مورد علاقه و توسعه همكاري‌هاي دو جانبه و همكاري‌هاي مشترك در زمينه هاي امنيتي، اقتصادي، بازارچه‌هاي مرزي و ارتقاء ‌همكاري‌هاي دو جانبه و امضا يادداشت تفاهمي در زمينه مبارزه با مواد مخدر به آن كشور سفر مي‌كند.به تركمنستان سفر مي‌كند، وي در اين سفر با رييس جمهور، وزير كشور و رييس ستاد مبارزه با مواد مخدر آن كشور ملاقات و رایزنی خواهد داشت.
گفته مي‌شود؛ وزير كشور و دبيركل ستاد در ديدار با رييس جمهور تركمنستان، پيام و دعوت رسمي دكتر محمود احمدي نژاد، رييس جمهور كشورمان را براي شركت در اجلاس سران غير متعهدها به وي تقديم مي‌كند.
همچنين تشريح وضعيت كشت و توليد مواد مخدر در افغانستان و تاثير آن بر دو كشور ايران و تركمنستان، تبيين اقدامات و برنامه‌هاي جامعه جهاني و كشورهاي مسوول در افغانستان در زمينه توسعه و معاش جايگزين، بيان دستاوردهاي همكاري منطقه‌اي كشورهاي ابتكار سه‌جانبه، بررسي ساز و كارهاي تبادل اطلاعات عملياتي دو جانبه به‌منظور شناسايي باندهاي منطقه‌اي و بين‌المللي قاچاق مواد مخدر از اهم موضوعات مورد بحث در اين سفر هستند.
گفتني است؛ در اين سفر يادداشت تفاهم جامع و عملي در زمينه همكاري‌هاي دو كشور در خصوص مبارزه با مواد مخدر به امضاء‌ مصطفي محمدنجار و قازايف، رييس ستاد مبارزه با مواد مخدر تركمنستان خواهد رسيد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false