×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام پروژه های مسکن مهر و اجرای طرح اقدام ملی مسکن به عنوان دو برنامه اساسی دولت و این وزارتخانه یادکرد و گفت: حداکثر تا قبل از اتمام سال پرونده پروژه های مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

به گزارش پارسی پرس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، علی نبیان در جلسه ای که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد افزود: بحث مسکن از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که باید هرچه سریعتر پرونده آن بسته و بحث اقدام ملی مسکن دنبال شود.

وی  با اشاره به آغاز طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد :  یکی از اقدامات وزیر راه و شهرسازی در بحث تولید مسکن، ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن بود که پیگیری‌های آن از سال گذشته آغاز و ثبت نام متقاضیان انجام شده است.

نبیان با اشاره به اینکه سازمان ملی زمین و مسکن در این رابطه، وظیفه تامین زمین مورد نیاز را برعهده دارد، گفت: خوشبختانه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، تامین منابع اولیه از باب زمین در استان انجام شده و آماده اجرا است.

وی درمورد پروژه مصلی استان اظهار داشت: ما باید در این پروژه چشم اندازی برای استان در نظر بگیریم و بحث فضای سبزو پارکینگ در آن به صورت ویژه دیده شود.

نبیان یادآورشد: ۱۰ هکتار از اراضی بدون معارض مصلی توسط اداره کل راه و شهرسازی پس از بررسی در سازمان ملی زمین و مسکن انعقاد قرار می شود.

وی گفت:  طبق ماده ۶ قانون ساماندهی ، اراضی مازاد دستگاه ها به تشخیص اداره کل راه و شهرسازی به نام دولت به نمایندگی این اداره در می آید و سپس اداره کل اراضی مذکور را در جهت اجرای طرح های عمومی در اختیار سایر ارگان ها قرار می دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بحث حوزه علمیه را به جد پیگیری خواهد کرد، یادآورشد: همدان نیاز به یک حوزه علمیه در شان استان ولایتمدارهمدان دارد و امیدواریم در این رابطه اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد .

نبیان در پایان به بحث حفاظت از اراضی دولتی توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل اشاره نموده و خاطرنشان ساخت: این یگان از سال ۹۴ تشکیل شده و روزانه مکلف به حفاظت و حراست از اراضی دولتی است واز سال گذشته سامانه ۱۶۵۶ جهت دریافت گزارشات مردمی در این خصوص راه اندازی شده است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false