×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
روابط عمومی، تسهیل‌گر فرایند ارتباطی در درون و برون سازمان است

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ متن این پیام بدین شرح است:

به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین : فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی برای قدردانی از اقدامات موثر و متعهدانه فعالان این حوزه مهم و راهبردی است که با دانش، تعهد، تخصص، خلاقیت و کار بی‌وقفه، نقش‌آفرینان بی‌ادعای عرصه اطلاع‌رسانی، مدیریت افکار عمومی و ایجاد ارتباط موثر میان سازمان‌ها و جامعه هستند.

کار در این حرفه، نه تنها انجام یک وظیفه سازمانی، بلکه رسالتی اجتماعی است که با اتکا بر صداقت و هوشمندی، جریان‌ساز و هدایتگر اطلاعات و بسترساز تعامل سازنده میان نهادها و مردم است؛ تعاملی که می‌تواند زمینه‌ساز اعتماد عمومی، تسهیل‌گر فرایندهای ارتباطی و افزایش‌دهنده سرمایه اجتماعی سازمان باشد.

در دنیایی که قضاوت‌ها و برداشت‌ها می‌تواند سازمان‌ها را با چالش مواجه کند، روابط عمومی به عنوان صدای سازمان، عملکردها را بازتاب می‌دهد و نقش بازدارنده‌ای در برابر فضای احتمالی بحران ایفا می‌کند.

فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در خط مقدم جلب اعتماد مخاطبان، تبیین دستاوردها، پاسخگویی شفاف و انعکاس صادقانه فعالیت‌‌ها قرار دارند و در بانک مسکن نیز، این حوزه همواره نقشی محوری در هم‌افزایی درون‌سازمانی، ترسیم تصویر شفاف و مؤثر از عملکرد بانک و تحقق اهداف راهبردی ایفا کرده است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز فرخنده به همه تلاشگران روابط عمومی و ارتباطات به ویژه در خانواده بزرگ نظام بانکی و بانک مسکن، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات ارزشمند شما ابراز می‌دارم و امید دارم که با تکیه بر دانش روز، فناوری‌های نوین ارتباطی و رویکردی خلاقانه، بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارید.

علی خورسندیان

true
برچسب ها : , ,
true
روابط عمومی، تسهیل‌گر فرایند ارتباطی در درون و برون سازمان است
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false