×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیر کل تامین اجتماعی قزوین اعلام نمود: تعداد مستمری بگیران استان لغایت تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش پنج درصدی به ۷۶ هزار و ۳۶۶ خانوار رسید.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد رضا قاریانپور تعداد  بازنشستگان استان قزوین را ۵۴ هزار و ۷۷۶ پرونده با افزایش پنج درصدی، از کار افتادگان را سه هزار و چهار پرونده با رشد سه درصدی و فوت شدگان را ۱۸ هزار و ۵۸۶ پرونده با رشد هفت درصدی در این مدت اعلام کرد و گفت: تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری استان نیز حدود پنج هزار مقرری بگیر است که در ایام شیوع ویروس کرونا در اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ماه سال ۹۹ بیش از دوازده هزار و ششصد نفر، مقرری بیمه بیکاری این دوران دریافت نمودند.

وی در ادامه افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی استان قزوین ۲۴۱ هزار و ۱۶۲ نفر که با افراد تبعی با رشد دو درصدی ۸۲۴ هزار و ۱۲۲ نفر در چهار ماهه اول سال جاری است و در مجموع ۶۴ درصد از جمعیت استان با بیش از ۱۷ هزار کارگاه فعال بیمه پرداز تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

قاریانپور اعلام نمود: اقدامات گسترده سازمانی در استان قزوین با محوریت خدمات غیر حضوری و تاکید بر نهضت آی تی با یک ستاد اداره کل، هشت شعبه اصلی، هشت کارگزاری رسمی، یک کارگزاری اقماری و هفت شعبه اقماری با ۴۰۳ نفر نیروی انسانی عملیاتی می گردد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false