×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

رئیس مركز مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۵۰۰ خانه فرهنگ دیجیتال در كشور تا شهریورماه راه اندازی می شود.

حسن علیزاده روز یكشنبه در یك نشست خبری اظهار داشت: براساس تفاهم نامه میان معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شبكه ملی فرهنگ و در ذیل آن خانه های دیجیتال در كشور راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: تا كنون ۲۶۰ خانه دیجیتال در كشور راه اندازی شده است.

رئیس مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان كرد:تمامی مراحل تجهیز خانه های دیجیتال در كشور توسط مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال انجام می گیرد و بناست تا در مرحله بعدی این خانه ها با كمك بخش خصوصی و دیگر فعالان به صورت خودگردان اداره شوند.

وی افزود: خانه های دیجیتال در كشور خانه‌های دیجیتال دارای امكانات مناسب از جمله تولید انیمیشن، اینترنت پاك، هستند.

علیزاده همچنین از بیمه فعالان حوزه نرم افزار در كشور خبر داد و گفت:از ابتدای سال این امر نهادینه شده و مكانیسم‌های آن در حال بررسی است؛ به دلیل نداشتن آمار دقیق از تعداد افراد فعال در این حوزه در پی جمع‌آوری اطلاعات هستیم كه فاز اول افراد معرفی شده با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب صندوق حمایت از هنرمندان بانك اطلاعاتی از این فعالان در دست است كه فاز اول این اقدام انجام شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false