×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
راه‌آهن چابهار در اولویت بودجه عمرانی

راه‌آهن چابهار در اولویت بودجه عمرانی، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اولویت تخصیص بودجه به پر‌وژه‌های عمرانی گفت: پروژه‌ای که بتواند به اقتصاد کشور بیشترین خدمات را ارائه دهد، در اولویت قرار می‌گیرد و پروژه راه‌آهن چابهار فوق‌العاده مهم است.

به گزارش پارسی پرس به نقل از ایلنا، حمید پورمحمدی درباره اولویت‌بندی‌ پروژه‌های عمرانی برای تخصیص بودجه و اعتبارات اظهار داشت: آن پروژه‌هایی که می‌توانند سرویس و خدمت بیشتری به اقتصاد کشور بدهند، در اولویت اول قرار می‌گیرند، به عنوان مثال موضوع راه آهن چابهار در استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های فوق‌العاده مهم است.

وی ادامه داد: درباره اجرای پروژه چابهار با قرارگاه خاتم‌الانبیا مذاکراتی داشتیم و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا اعلام کرد که اجرای این پروژه در یک سال به اتمام می‌رسد. از دیگر پروژ‌ه‌های عمرانی راه آهن شلمچه_بصره است که اجرای آن حائز اهمیت است، همچنین اجرای راه آهن آستارا به رشت اهمیت بسیار زیادی برای اقتصاد کشور دارد.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: بحث دارویار را به صورت جدی مورد حمایت قرار دادیم و بخشی از پرداخت‌های کادر درمان و پرستاران در هفته قبل انجام شد و مابقی پرداخت‌ها هم همینطور ادامه خواهد داشت.

 

true
true
راه‌آهن چابهار در اولویت بودجه عمرانی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false