×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

سیاوش مرزبانی مدیر شعب بانک رفاه کارگران کرمانشاه با ایمان بیوس مدیر کل تامین اجتماعی این استان دیدار و در خصوص نحوه خدمت رسانی مطلوب و شایسته به شرکای سازمان تامین اجتماعی به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،ایمان بیوس، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه در این دیدار،گسترش و توسعه ارتباطات دو سویه را عاملی تاثیر گذار در فرآیند خدمت رسانی به شرکای سازمان خصوصا بازنشستگان و مستمری بگیران دانست و افزود:متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان یکی از نتایج و نمونه های ارزشمند تعاملات سه جانبه بین دولت،سازمان و شرکای آن بود که در حد قابل قبولی دغدغه های این قشر و ذخیره های  ارزشمند سازمان را کاهش و سبب دلگرمی و امید به آینده آنان شد.

مدیر کل تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهار داشت :با فراهم شدن زیر ساخت های مورد نیاز مستمری بگیران و بازنشستگان بدون مراجعه به مراکز بیمه ای و بانک ها می توانند به سایت مربوطه مراجعه و در خواست وام خود را ثبت و ارسال نمایند.

مرزبانی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان کرمانشاه،از بانک رفاه به عنوان پشتیبان و بازوی توانمند سازمان تامین اجتماعی یاد کرد و افزود: مجموعه بانک رفاه کارگران استان در قالب ۲۰ شعبه ،۷ باجه،۷۰ دستگاه خودپرداز،۶ هزار دستگاه پوز،که از این تعداد ۶ دستگاه خود پرداز در محل شعب تامین اجتماعی  استان کرمانشاه نصب و راه اندازی گردیده است و همچنین ۴ دستگاه  Cashless ATM(غیر نقدی)  در محل اداره کل،جوانرود،ماهیدشت و شعبه سه کرمانشاه مورد بهره برداری قرار  گرفته است.

مدیر شعب بانک رفاه استان کرمانشاه با اظهار رضایت از نحوه تعامل و ارتباط با سازمان تامین اجتماعی استان از آمادگی کامل مجموعه بانک رفاه جهت خدمت رسانی مطلوب به شرکای سازمان خبر داد و گفت: با تمام توان و با تکیه بر نیروی انسانی فعال و توانمند و  زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در خدمت مخاطبان سازمان هستیم.

شایان ذکر است در استان کرمانشاه بیش از ۷۵ هزار نفر مستمری بگیر وجود دارد که قریب به ۶۰ هزار نفر از آنان نزد بانک رفاه کارگران حساب  بانکی افتتاح کرده اند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false