×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

به گزارش اکوپارس به نقل از آخرین خبر: امروز بازار ارز و طلا با کاهش قیمت آغاز شد؛ به نحوی که دلار ۷۲۲ تومان و سکه امامی ۹۶۰ هزار تومان با کاهش قیمت مواجه گردید درحالی که دلار پتانسیل بازگشت به کانال ۲۷ هزار تومان را داراست و هم اکنون ۲۸ هزار و ۲۷۸ تومان قیمت می خورد طلا با ۵۵ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش به یک میلیون و ۲۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

کاهش نرخ ارز

دلار کمتر از ۳۰۰ تومان با کانال ۲۷ هزار تومان فاصله دارد و با توجه به اینکه در بازار ارز، روزانه بیش از این مقدار کاهش نرخ  اتفاق می افتد می توان به ورود قریب الوقوع نرخ دلار به کانال ۲۷ هزار تومان خوش بین بود.

لازم به ذکر است دلار امروز با ۷۲۲ تومان کاهش به ۲۸ هزار و ۲۷۸ تومان رسید و یورو نیز با ۹۰۰ تومان کاهش ۳۳هزار و ۵۰۲ تومان قیمت خورد.


کاهش مجدد قیمت سکه امامی
در بازار فلزات گران بها نیز، انواع سکه با افزایش قیمت شروع به فعالیت کرد. در لحظه تنظیم این خبر، سکه امامی با ۹۶۰  هزار تومان از قیمت آن کاسته شد و به قیمت ۱۳ میلیون و ۶۹ تومان رسید.همچنین نرخ سکه بهار آزادی ۳۰۱ هزار تومان کاهش یافت.نیم سکه ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورد و ربع سکه به ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false