×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

در پسا کرونا آنچه از همه گرفته شد، پس داده نخواهد شد!، مسوولین متولی امور کالاهای اساسی مردم و به ویژه نیاز‌های روزمره غذایی از نان وشیر و پنیر گرفته تا گوشت مرغ و گوسفند و گاو و همچنین تخم مرغ و انواع کنسروها، ماکارونی، آبزیان و حتی آب معدنی طی دوسال اخیر که واحد‌های درسی گرانی را خوب خوانده و با نمرات عالی گذرانده‌اند و کشور‌های پیشرفته باید از اینان به عنوان اساتید با تجربه و یکه تاز و ناز گرانی برای تدریس دعوت نمایند؛ تازه گی‌ها از قبل از گرانی‌های چندباره دیگر پیشاپیش مصاحبه نمی‌کنند و با شیب ملایم و متوسط وتند فاکتورهای روزانه که نه، ساعتی!!! برای فروشندگان صادر می‌کنند که جای تاسف دارد.

پارسی پرس، علیرضا کیهان‌پور: بهانه خوب کرونا تا توانست سفره مردم را کوچک کرد زیراحتی اقلامی مانند دارو و وسایل مورد نیاز درمان و بهداشت در برخی تولیدات؛ گرانی بیش از ۲۰۰ درصد را تجربه کرد.

در دوران پسا کرونا هم که مرحله گذار پس از تثبیت چندباره قیمت ها، تورم جهش یافته و گرانی لجام گسیخته است، لطفا منتظر شنیدن خبرهای خوب نباشید و آنچه در تقریبا دوسال اخیر از اکثریت مردم، غیر مسوولانه به ناحق گرفته شد هرگز پس داده نخواهد شد.

کرونا خیلی‌ها را از فرش به عرش رسانید و البته برخی‌ها را هم از عرش به فرش کشانید، اما در این دوران، این مدارا و اخلاق و امانتداری بود که اکثر صاحبان مشاغل ومسولین و متولیان امور از این آزمون سرافراز بیرون نیامدند ودر محضر مردم نمره قبولی نگرفته ومردود شدند.

اگر باز هم باور نداریم و ندارید لطفا این پوسترها را که گزارشات رسمی بانک مرکزی است را مرور نمایید و هرگز فکر نکنیم که در خلوت دستکاری و اعداد جابجا شده است ؛ بیشتر هست که کمتر نیست زیرا همه شاید نیت خوب داشته باشند اما در عمل متفاوت!!!.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false