true
جاکارتا در اندونزی پایتخت توئیت محسوب میشود. رویترز گزارش کرده است که در این کشور هر شخصی که بیش از 2000 دنبالکننده در توئیتر داشته باشد میتواند برای ارسال هر توئیت تبلیغاتی طی ساعات پرترافیک که اغلب اندونزیاییها در حال استفاده از ترافیک اینترنت هستند حداقل 21 دلار دریافت کند
برای ما که خبر از وضعیت شبکههای اجتماعی در دیگر کشورها نداریم بسیار ساده است که این را هم ندانیم که توئیتر در اندونزی تا چه میزان محبوب است. برای مقایسه بد نیست بگوییم که 36 درصد از آمریکاییها که از آیفون استفاده میکنند در توئیتر هستند و در مقابل، 64 درصد کاربران آیفون در اندونزی از این شبکهی اجتماعی بهره میبرند. نمودار زیر میزان محبوبیت این شبکهی اجتماعی را نزد کاربران آیفون در کشورهای مختلف به تصویر میکشد.
ین برتری فقط بر روی دستگاههای آیفون برقرار نیست و در کل توئیتر در اندونزی از محبوبیت فراگیری برخوردار است که یکی از دلایل آن در دسترس بودن اپلیکیشن آن بر روی گوشیهای ارزان قیمتی است که در سراسر اندونزی مورد استفاده قرار میگیرد. در حقیقت نسبتی سلبی میان میزان نفوذ آیفون و فراگیری توئیتر در کشورها وجود دارد.
این نوع بازاریابی با توئیتر که در اندونزی محبوب است و پول خوبی هم از بابت آن میتوان در آورد، در کشوری نظیر آمریکا غیر قانونی است. کمیسیون تجارت فدرال در این کشور از همه، حتی وبلاگنویسان میخواهد زمانیکه برای گفتن چیزی به آنها پیشنهاد پرداخت پول میشود مراتب ان را به مقامات مسئول اطلاع دهند. در هر حال اینگونه مسائل آنچنان معمول است که کمدین معروف، ارنست پراکاسا به راحتی به این حقیقت که از برندهای مختلف 7 میلیون روپیه (670 دلار) برای مجموعهای از 10 توئیت تبلیغاتی پول دریافت کرده معترف است.
true
true
https://parsipress.ir/?p=5959
true
true