×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
خرید ۲۲ هکتار زمین توسط «شملی» برای ایجاد بزرگ‌ترین مجتمع مدیریت پسماند صنعتی

خرید ۲۲ هکتار زمین توسط «شملی» برای ایجاد بزرگ‌ترین مجتمع مدیریت پسماند صنعتی، «شملی» یکی از بزرگترین مجتمع‌های مدیریت پسماند صنعتی و ویژه را در منطقه ماهشهر خورستان ایجاد می‌کند.

به گزارش پارسی پرس: شرکت ملی شیمی کشاورز بواسطه شرکت مدیریت پسماند شیمی کشاورز از شرکت‌های تابعه خود که در امحای پسماندهای صنعتی فعالیت دارد، با خرید زمینی به وسعت ۲۲ هکتار در ماهشهر استان خوزستان، گام اجرایی برای احداث یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های مدیریت پسماند صنعتی و ویژه در سطح کشور را  برداشته است.

شیمی کشاورز ضمن اخذ مجوزهای قانونی و انحصاری برای شرکت مدیریت پسماند شیمی کشاورز، وارد فاز طراحی و عملیات اجرایی تاسیس مجتمع مدیریت پسماند ماهشهر شده و در نظر دارد پس از ایجاد این واحد صنعتی با ارائه خدمات به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استان علاوه بر سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، با جمع‌آوری و مدیریت پسماندهای صنعتی و ویژه، نقش ارزنده‌ای را در حفظ محیط زیست و سلامت استان ایفا کند.

شرکت مدیریت پسماند. هم‌اکنون با در اختیار داشتن مجتمع مدیریت پسماند در کنگان عسلویه، خدمات مدیریت پسماند و امحا را به شرکت‌های فعال در این منطقه ویژه اقتصادی ارائه می‌کند.

true
true
خرید ۲۲ هکتار زمین توسط «شملی» برای ایجاد بزرگ‌ترین مجتمع مدیریت پسماند صنعتی
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false