×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

مدیرعامل بانك گفت: بانك ملی ایران با 3300 شعبه و 43 هزار كارمند كارآزموده، استعداد بی نظیری در هدایت وجوه سرگردان در سطح كشور دارد.

به گزارش بینا، حیدری در جمع اعضای هیأت مدیره ، مسئولان و روسای شعب ادارات امور شعب شرق، شمال و جنوب تهران اظهار داشت: امروز با نگاهی به حركت بانك، نوع صدور اسناد و انواع خدمات ارائه شده، عزم بانك ملی ایران در ارائه سرویس و خدمات در محل كار و زندگی مشتری به صورت 24 ساعته دیده می شود.
وی افزود: تنها راه ارائه خدمات متنوع و سریع و جلب رضایت بیشتر مشتریان، كاهش شلوغی شعب، كاهش هزینه ها، جبران كسر كادر و جذب بیشتر سپرده ها، توسعه بانكداری الكترونیك است. به عنوان مثال هر دستگاه پایانه فروش همانند یك متصدی و شعبه ای از بانك عمل می كند كه در محل كار و زندگی مشتری به ارائه خدمت و دریافت وجوه می پردازد.
وی انتقال و یا ادغام شعب نزدیك به هم را ضروری دانست و گفت: جذب منابع بیشتر با تعداد شعب كمتر در سیستم بانكداری نشانگر دانش محوری در مدیریت و بانكداری جدید می باشد كه این موضوع باید سرلوحه دیدگاه روسای شعب باشد.
حیدری در ادامه بیان داشت: رشد منابع بانك نسبت به شاخص عمومی رشد نقدینگی نشانگر تلاش همكاران در نظام بانكی است كه قطعاً از تلاش های آن ها تقدیر خواهد شد.
وی با تأكید بر لزوم شناخت بیشتر مشتریان و بررسی جوانب كار با درایت، حوصله و تأمل در زمان پرداخت تسهیلات كلان، ادامه داد: وفاداری و تعهد مشتریان به قراردادهای متقابل در طرح های پیشنهادی موجب تسریع در حركت چرخ های اقتصادی كشور و بهره مندی بیشتر بازار و تولیدكنندگان از تسهیلات بانك و در نهایت موجب افزایش بهره وری بانك خواهد شد.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود توجه مسئولان شعب را به عقود مشاركتی معطوف داشت و بر لزوم توجه همكاران در اعطای تسهیلات به بخش تولید در كوتاهترین زمان ممكن و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی تأكید كرد.
وی همچنین تلاش در جهت وصول مطالبات معوق را از مهمترین برنامه های بانك عنوان كرد و بیان داشت: بانك ملی ایران در جهت دهی چرخ های اقتصادی كشور به سمت تولید جدی است و این مهم با كاهش مطالبات معوق میسر می شود كه از محل بازپرداخت مطالبات، ارائه تسهیلات جدید به تولیدكنندگان و صادركنندگان و فعالان اقتصادی كشور میسر می گردد.
مدیر عامل در پایان گفت: روسای شعب باید خالق و مولد انگیزه برای همكاران بویژه كاركنان پشت باجه كه ویترین بانك هستند، .باشند. به طوری كه كاركردن جلوی باجه برای همكاران تحصیل كرده موجب افتخار باشد زیرا خدمت رسانی رودررو به مردم نعمتی وصف ناشدنی است.
لازم به ذكر است در ابتدای این مراسم روسای ادارات امور شعب شمال، شرق و جنوب تهران به ارائه گزارشی از نحوه عملكرد واحدهای تحت پوشش خود پرداختند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false