true
یک گزارش مالی منتشر شده در هفته گذشته نشان از تداوم برتری شرکت سامسونگ در بازار جهانی مانیتورهای تصویری برای 22 فصل متوالی یعنی بیش از 5 سال مداوم است که ضمن معرفی این شرکت بعنوان برند شماره یک بازار LCD از حرکت رو به جلوی سامسونگ در پشت سر گذاشتن رقبا در بازار LED حکایت دارد.
سهم شرکت سامسونگ در بازار LCD از سال 2010 تا 2011 به 15.1 درصد افزایش یافته است که این میزان در رده LED به رقم فوقالعاده 19.6 درصد رسیده و بدینترتیب فاصله زیادی مابین سامسونگ و رده دوم این جدول ایجاد شده است.
در بازار مانیتورهای LCD با سایز بزرگ (بالاتر از 24 اینچ)، فاصله سامسونگ با دیگر رقبای خود بطرز چشمگیری افزایش یافته و از 18.3 درصد در سال 2010 به 34.7 درصد در سال 2011 تغییر کرده و جایگاه سامسونگ در این رده را نیز بعنوان برند شماره یک کاملا تثبیت نموده است.
سهم فروش سامسونگ در آمریکای جنوبی و مرکزی از این نیز فراتر رفته و با افزایشی 60.8 درصدی از 17.8 درصد در سال 2010 به 78.1 درصد در سال 2011 رسیده است. موفقیت گسترده سامسونگ در این رده به میزان زیادی به بازاریابی حرفهای مبتنی بر برند و افزایش آگاهی کاربران نسبت به تولیدات این شرکت وابسته است.
به لطف ابتکارات پیدرپی و استراتژی پیشرفته مارکتینگ، هیچ نشانی از عقبنشینی سامسونگ در تسخیر همهجانبه بازار جهانی مانیتورهای تصویری به چشم نمیخورد.
در بازار مانیتورهای LCD با سایز بزرگ (بالاتر از 24 اینچ)، فاصله سامسونگ با دیگر رقبای خود بطرز چشمگیری افزایش یافته و از 18.3 درصد در سال 2010 به 34.7 درصد در سال 2011 تغییر کرده و جایگاه سامسونگ در این رده را نیز بعنوان برند شماره یک کاملا تثبیت نموده است.
سهم فروش سامسونگ در آمریکای جنوبی و مرکزی از این نیز فراتر رفته و با افزایشی 60.8 درصدی از 17.8 درصد در سال 2010 به 78.1 درصد در سال 2011 رسیده است. موفقیت گسترده سامسونگ در این رده به میزان زیادی به بازاریابی حرفهای مبتنی بر برند و افزایش آگاهی کاربران نسبت به تولیدات این شرکت وابسته است.
به لطف ابتکارات پیدرپی و استراتژی پیشرفته مارکتینگ، هیچ نشانی از عقبنشینی سامسونگ در تسخیر همهجانبه بازار جهانی مانیتورهای تصویری به چشم نمیخورد.
true
true
https://parsipress.ir/?p=946
true
true