×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تندیس و لوح تقدیر زرین یکمین کمپین برندهای متعهد به گارانتی و خدمات به شرکت بوم‌پاد اعطا شد

کنفرانس ملی مشترک سران صنعت و تجارت به عنوان یکمین کمپین برندهای متعهد به گارانتی و خدمات، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

به گزارش پارسی پرس و به نقل از حاشیه سود،نخستین کنفرانس ملی مشترک سران صنعت و تجارت به عنوان یکمین کمپین برندهای متعهد به گارانتی و خدمات در تاریخ ششم تیرماه سال جاری با حضور حامیان این رویداد از جمله وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه فنی و حرفه ای ایران، شبکه تعاون و تجارت ایران ، شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه ( نماینده TUV international در ایران ) و … در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

یکی از برندهایی که در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفت، مهندسین مشاور بوم پاد بود. مهندس شایسته در معرفی اجمالی این شرکت به گزارشگر این خبرگزاری گفت: مهندسین مشاور بوم پاد بیش از هجده سال است که در حوزه صنعت ساختمان فعالیت می کند و طرح های ساختمانی متعددی را برای مشتریان دولتی و خصوصی از جمله؛ بانک مسکن، بانک تجارت، بانک اقتصاد نوین، بانک پاسارگاد، شرکت فناپ، شرکت فناپ تک، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سازمان حمل و نقل ریلی کرج، شرکت پخش دارویی رازی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران، شرکت عمران شهرهای جدید، شهرداری تهران، شهرداری کرج، شهرداری فردیس، شهرداری ورامین، سازمان تامین اجتماعی، شرکت ملی گاز ، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، شرکت سابیر، کارخانه چای دو غزال و دیگر کارفرمایان خصوصی ، طراحی و نظارت کرده است.

در این کنفرانس، تندیس و لوح تقدیر زرین کنفرانس ملی مشترک سران صنعت و تجارت به عنوان یکمین کمپین برندهای متعهد به گارانتی و خدمات به مهندس حمیدرضا مقربی شایسته رییس هیات مدیره شرکت مهندسین مشاور بوم‌پاد اعطا گردید .

وی در این خصوص تصریح کرد : مهندسین مشاور بوم پاد همواره و با تمام توان جهت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان ، چه در دوره قرارداد و چه پس از دوره قرارداد ،کوشیده است و بسیار خرسندیم که رضایت مشتریان از عملکرد مطلوب این برند گواهی بر این مدعاست .

true
true
تندیس و لوح تقدیر زرین یکمین کمپین برندهای متعهد به گارانتی و خدمات به شرکت بوم‌پاد اعطا شد
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false