×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

تکنولوژی پیشرفته Super OLED با کیفیت فوق‌العاده تصویر در هر دو بخش دو‌بعدی و سه‌بعدی از ۴۰ درصد دقت بیشتری در ایجاد رنگ‌های صحیح در مقابل فناوری LED برخوردار است.

در این فناوری با کنترل نور خروجی از درون هر پیکسل امکان ایجاد رنگ سیاه واقعی و سفید خالص فراهم می‌آید. از این گذشته زمان پاسخ‌گوئی پنل Super OLED تا ۱۰۰۰ برابر بیشتر از نمونه‌های LED معمول است که از ایجاد Blur حتی در اکشن‌ترین صحنه‌ها نیز کاملا جلوگیری می‌کند.
تلویزیون Super OLED سامسونگ نشانگر اوج فناوری و تکنولوژی ساخت در کنار نسل جدیدی از طراحی مینیمالیسیتی‌ست. در این فناوری بعلت نور سرخود ساب‌پیکسل‌های رنگی و عدم نیاز به نور پس‌زمینه وزن پنل تلویزیون به یک‌سوم وزن تلویزیون‌های LED معمول کاهش یافته و کل دستگاه ۲۵ درصد سبک‌تر از یک تلویزیون LED استاندارد خواهد بود. از جمله نکات چشمگیر در طراحی این مدل قطر تنها ۱٫۶ میلیمتری پنل و ۷٫۶ میلیمتری تلویزیون است که از Galaxy S II بعنوان یکی از باریک‌ترین اسمارت‌فون فعلی جهان نیز باریک‌تر است.
پنل Super OLED جدید سامسونگ در هر دو حالت روشن و خاموش از زیبائی‌های چشمگیر فراوانی برخوردار است جائیکه در هنگام روشن بودن تصویر کاملی کل فضای پنل را می‌پوشاند و در هنگام عدم استفاده و خاموش بودن دستگاه نیز ظاهر این مدل بیش از آنکه ابزاری دیجیتال و مدرن تلقی شود اثری هنری با زیبائی منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false